mrbard Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Når jeg skal skrive ordet "å" når jeg skriver SMS med ordliste på min Xperia X10 mini, får jeg opp a, neste valg på listen er à, og deretter kommer å. Hvordan kan jeg få ordlisten til å skjønne at det er ordet å jeg bruker mest, og vil ha først? Det tar veldig lang tid hver gang jeg skal skrive "å" i en sms... Vil den ikke etter hvert lære seg at det er "å" som er foretrukket? Før jeg oppdaterte Android, mener jeg å minnes at den hadde skjønt at jeg ville ha "å" som førstevalg, men jeg hadde dette problemet i starten med forrige versjon også. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Ingen som vet hvordan man kan legge til et foretrukket ord i ordlisten på Android? Lenke til kommentar
j8rn Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Stemmer det at den endrer til det mest brukte? Mener det. Dersom du velger å noen ganger, lærer den at det er det du vil ha. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Ja, jeg tror den gjør det etter hvert, men det tar utrolig lang tid! Skulle tro at den hadde lært det etter at jeg hadde endret til å 30-40 ganger, men her må man altså holde på å endre i flere måneder før den endrer til det mest brukte... Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 hei, måten å fikse dette på, er å velge "stav". Så skriver du bare å Da vil den foreslå ditt ord før de originale ordene (ditt ord er da å, selvsagt!). Ps. vet det er evig lenge siden du lurte på dette, men kan jo hende andre lurer på det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå