Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor-fritt fastnett telefoni: Symfonika.no (erfaringer?)

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget at Symfonika.no tilbyr fastnettabonnement (telefon). Så jeg skrev en mail og spurte og det er altså ikke EN KRONE som går til Telenor!!! :woot: Dessuten er de billigere enn Telenor og Tele2!

Men før jeg liksom løper rundt meg selv av glede, slår jo tanke meg: "What's the catch?" Er det noen som har erfaring med Symfonika?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har oppdaget at Symfonika.no tilbyr fastnettabonnement (telefon). Så jeg skrev en mail og spurte og det er altså ikke EN KRONE som går til Telenor!!! :woot: Dessuten er de billigere enn Telenor og Tele2!

Men før jeg liksom løper rundt meg selv av glede, slår jo tanke meg: "What's the catch?" Er det noen som har erfaring med Symfonika?

Av det selskapet tar inn kommer nok ikke en krone til Telenor, men telenor kommer vel til å kreve inn sin nettleie avgift fra deg. Med mindere symfonika har sitt eget nett da.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig får TN penger, de må jo leie av TN, de har betalt saftig for og få selge abonnement på vegne av TN.

Lenke til kommentar
Av det selskapet tar inn kommer nok ikke en krone til Telenor, men telenor kommer vel til å kreve inn sin nettleie avgift fra deg. Med mindere symfonika har sitt eget nett da.

Så du mener at man får en ekstra regning fra telenor???

Det er ingen her som bruker dem da?

Lenke til kommentar

Det står faktisk på den første siden til Symfonika.no at du får alt på en regning. Kanskje lurt å lese tilbudet først. Ellers så legger jeg merke til at de har samme pakkene som Telenor har på internett, så telenor får nok pengene dine uansett :)

(Hørte jeg ip-telefoni fra NGT en vakker dag ? )

Lenke til kommentar
Det står faktisk på den første siden til Symfonika.no at du får alt på en regning. Kanskje lurt å lese tilbudet først.

Det at man får alt på en regning betyr ikke at man betaler Telenor. Det betyr bare at det er mer praktisk... Det burde også bety at jeg ikke kommer til å få en ekstra regning fra Telenor...

Mener dere å påstå at kundeservice'n hos Symfonika juger?

Lenke til kommentar
Du vil nok få en ekstra regning ja, på nettleie.

Nei, du får ikke det.

TN ble presset av PST til og la andre tilby abonnementavgiften på vegne av TN.

Desverre priser TN denne tjenesten slik at det ikke er særlig god butikk og videreselge.

Lenke til kommentar

Legg også merke til at de presiserer "billigere en Telenor og Tele2 sine standard priser."

Såvidt jeg vet så har både telenor og tele2 bonusordeninger for så og si alle brukergrupper(bl.a. har tele2 den 1502 saken, gratis telefon lørdag, 20% billiger til 15 forskjellige nummer), så det er langt fra sikkert at du vil tjene noe på og bruke disse.

Abonnementa er ikke så veldig billig akkurat, som sagt er det billigere..hvis man ikke legge på slike "ekstatjenester" som nummervisning(+25,-), sperring av nummer(+25,-) eller ekstra nummer på ISDN-linja(+13,-) alle disse tjenestene leveres gratis av tele2(vet ikke hvordan det er med telenor).

Fint at du ikke vil ha telenor(selv om du deverre må betale de uansett), men tror heller du burde velge f.eks. tele2 :D (ja jeg er veldig tele2 fanboy :p har det på allt hjemme)

Lenke til kommentar

Jeg har snoka rundt litt, og Symfonika betaler nettleie til Telenor der Song networks ikke har linjer. Så da mista det noe av magien... :grumpy: Hvorfor de sa at det ikke gikk en krone til Telenor vet jeg ikke, men... Jeg får heller hoppe på Tele2 eller.no.

Hva bruker dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...