krangel Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvordan treningsprogram kjører de med slik kropp? Jeg mener det er en perfekt mannekropp og skulle gjerne vite hemmeligheten til hvordan få en slik. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Gode gener og lav fettprosent, mye tid på solarium og noe styrketrening. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Så det er ikke noe oppskrift alså trodde det var mye trening og at man ble sterk av det. Hvis ikke man blir sterk så er det jo etter min mening lite vits. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Skift avatar, den du har er litt vel apetittvekkende. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Skift avatar, den du har er litt vel apetittvekkende. Haha, digger den. Men jeg er faktisk langt fra tykk, må være siden jeg er ung og aktiv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Han er ikke så "ripped", tror med litt styrketrening så vil de fleste komme i nærheten av slik han ser ut. Men for sixpack er lav fettprosent nødvendig. Og la oss ikke glemme den brune huden hans, aner ikke om det er pga sol eller genene men ser ihvertfall bra ut. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Der har dere meg, bare at kroppen min ser litt bedre ut. 1 Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Gjelder nok her å kombinere styrketrening med kardio trening, men gener har som sagt mye å si på hvordan du vil se ut. Men trening må til! Den kroppen der er fullt oppnåelig for de fleste, bare man "gidder" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå