anette875 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg fant ikke noe passende forum for dette så jeg spør her. Har altså ikke fått noe post hverken i går eller i dag, og synes det er en smule merkelig da det er meget sjeldent at vi aldri får noe post, og særlig ikke 2 dager på rad, rett før jul. Ser også ut som om naboenes postkasser er tomme )kan være de har hentet posten da). Så googla jeg litt og fant ut at dette har skjedd flere før, og da har altså postbudet vært syk. Dårlig spør du meg! Jeg venter nemlig på et par pakker som jeg helst skulle hatt ganske snart. Flere som ikke får post? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Du må jo gjerne si hvor du bor. Har du ringt postkontoret? Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 bor i Trondheim. fant ikke nummeret til lade postkontor, bare til hovedsentralen og de er vel stengt nå? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 www.posten.no er en genial side når det kommer til å finne nummeret til postkontoret i ditt nærmiljø. Tok meg ca 15 sekunder på siden for å finne fram til nummeret til Lade postkontor. http://www.posten.no/Kundeservice/Postkontor+info?enhetsnr=613110 Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har flere ganger rapportert manglende postombæring til posten.no -etter noen dager kommer det et vagt svar fra en eller annen mellomsjef der om at de manglet bud på den aktuelle ruten og heller skippet ombæringen til neste dag. Bare heng på de slik at de er NØDT å bruke vikarer istedet å å drite i ombæringen! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vi sluttet plutselig å få brevpost på jobben, og fikk tilbakemelding fra våre kontakter om at de fikk post i retur med "adressat ukjent". Da vi tok kontakt med postkontoret, fikk vi bare beskjed om at "Nei, dere eksisterer ikke". Rart da at postmannen kom med pakker til oss omtrent hver dag. Det tok faktisk Posten flere uker å få oss inn i systemet igjen, slik at vi kunne motta brevposten vår. Og enkelte brev og dokumenter har faktisk blitt borte, og er verken levert oss i ettertid eller sendt i retur til avsender. Så kanskje greit å høre med postkontoret om du "eksisterer" eller har forsvunnet i løse luften før viktige ting blir makulert eller hva søren de gjør med posten din. 1 Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 www.posten.no er en genial side når det kommer til å finne nummeret til postkontoret i ditt nærmiljø. Tok meg ca 15 sekunder på siden for å finne fram til nummeret til Lade postkontor. http://www.posten.no/Kundeservice/Postkontor+info?enhetsnr=613110 Det er nummeret til hovedsentralen D: Står samme nummeret overalt Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Men i dag fikk vi post, så det ordnet seg Var vel kanskje noen som var syk eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå