Trancender Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Maskinen heter HP dv6653eo. Etter jeg besøkte en side man ikke kunne stole på på nettet, så hadde jeg plutselig et nytt program som hette "Security Shield". Har aldri hørt om dette, så prøvde fort som faen å bli kvitt det, men kunne ikke se programmet noe sted. Så fikk jeg en popup om at PC'en restarter etter 10 minutter. Åpnet da et notepad dokument for at den ikke skulle restarte, men programmet tvingte en restart. 10 minutter seinere da fikk jeg bluescreen, PC'en skrudde seg av. Når jeg prøver å skru på PC'en får jeg opp 2 alternativ - om jeg ønsker å starte en oppstartsreparasjon, eller starte på vanlig måte. Oppstartsreparasjon kan ikke fikse det, vanlig oppstart funker heller ikke. Noen som har noen idèer?! Lenke til kommentar
Dennis9 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvilket operativs sytem bruker du? Hvis det er windows xp: Er oppstartsreprasjon det samme som sikkermodus? Hvis ikke prøv å trykke F8 når du starer opp og velg sikkermodus/safe mode og kjør systemgjennoppreting Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Win Home Premium. Sikkerhetsmodus er ikke det samme som oppstartsreparasjon. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Win Home Premium. Sikkerhetsmodus er ikke det samme som oppstartsreparasjon. Lag deg en Ubuntu Live CD på ei DVD plate eller USB-penn. Boot den og kopier ut dataene dine fra harddisken din. NB! Ikke programmer. Deretter bør du reformatere hele harddisken på PCen og installere Windows igjen eller velge noe bedre som Ubuntu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå