Gå til innhold

Hvor mange alternativer til OnePiece er det?


GLN

Anbefalte innlegg

Er ute etter en OnePiece lignende plagg, men betaler ikke 1000kr for klesplagget.

 

Har sett kosedress til 750, men det er forsatt for mye. Sportsmann hadde noe lignende som het Comfydress til akseptable 400kr, men de hadde bare medium igjen.

 

Så spørsmålet er om dere vet om noen andre lookalike til en overkommelig pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt den der "dagen derpå" er folk virkelig så jævla slitne at dem kun klarer å ta på seg 1 plagg? Akkurat som på skolen min er folk som til vanlig hvertfall kler seg ok med jeans kommer nesten utelukkende i joggebukse dagen etter kro. Føler det liksom blir for å "vise" at man har vært ute og at man er så "sliten". Blerh.

 

Ellers så vet jeg ikke om noen som lager onepiece helt ned til 400,-

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det du skal ha den til er altså.. det samme som du bruker alle andre klær til, men du har hørt at OnePiece er det phhhettteste digge ute nå, og derfor må du ha den, sånn at du kan få steez og swagz av alle de dritphete gutta på skolen som står og røyker Prince de har tatt fra moren sin jakke?

 

Ærlig talt så vet jeg ikke hva man bruker en OnePiece til, bortsett fra å være jævlig fjortiss med den.

Lenke til kommentar

Takk skal hu ha Piggy.

 

Tanken bak anskaffelse av OnePiece kom etter å ha ligget sykemeldt på sofaen i 3 uker med nesten den samme joggebuksa og collegejumperen dag ut og dag inn. Fant den største jumperen jeg hadde, og det var ganske herlig å ha noe mykt og romslig på seg. Så når det nå går mot nye uker i sofaen, så er det greit å ha.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg heller å kjøpe en kjeledress, den er mye varmere enn OnePiece. De har også flere lommer sånn at du kan ha alle tingene dine der, Ipad, rulletobakken, leppestift etc. Beste av alt er at den har refleks på seg, du blir ikke påkjørt. Det gjør du om du bruker svart OnePiece...

 

e: 300kr http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_13/PID-44032%28SparBase%29.aspx

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...