Nordentro Skrevet 18. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2010 That's life! Spesielt når man involverer gammelt brukt glass idet... Du kunne jo ha sagt at du hadde satt på et ukrainsk "Space effect"-filter - hvem ville vel tvilt på det? Jeg fikk i hvertfall assosiasjoner til rom-/scifi-filmer av dagens bilder Hehe, bra tips I kveld har jeg gått en tur å kikket på julestemningen i det nærmeste nabolaget. Flere gode kandidater finnes i spoiler Lørdag Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Søndag 100% Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Takker for en morsom ukestråd som var verdt å følge. Man får lyst til å lete igjennom ebay etter gamle og kanskje ikke så kjente objektiver. Lørdagens bilde er vel kanskje en favoritt. Har noe eventyraktig, det huset. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Morsomt med metallbladet! Eller - plastblad med metall, er det vel? Eller plastglitter? Likte ellers oljeeffekten - spesielt andre bilde i spoiler, hvor røde lys langt ute antyder at noen seriøst skulle ha bommet på veien.. Dus og fin julestemning lørdag, og kantete OOF-stjerner funker glimrende på makrobildet! Kikker litt til på lørdagsbildet, jeg. Takker for fest og morsomme objektiver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå