buzz Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Amraam forteller at de har en god del Club 3D Radeon 8500 på lager til kr 2599,-. Er det noen som kan fortelle noe om dette kortet. Vurderer det mot et Asus Geforce 3 Ti200, kommentarer? Lenke til kommentar
dazed Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Jeg ville ha holdt meg langt unna amraam dersom jeg var deg. Dårligere service skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
masoval Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 enig. hold deg langt unna den butikken der. har nettop avbestilt et kort etter å ha ventet siden jeg bestilte 03.01. Har ikke fått svar på telefon, se siste to ukene. Lenke til kommentar
buzz Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 ok. Geforcekortet finns hos komplett. Går ut fra at disse er å foretrekke? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 greit kort,amraam er grei butikk,dårlig at minne kjører på 238mhz :sad: hvis jeg hadde vært deg så heller kjøp fra quad selv om de er kjipe jeg skulle egentlig kjøpe fra dem det står jo på siden til quad at de har bulk versjonen inne neida de får den på mandag og jeg måtte ha et nytt kort samme dagen fordi gf2mx kortet mitt gikk fyken med for mye eksprementering. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Multicom har kanskje ett par ati 8500 retail igjen fortsatt om du vil ha ati kort fortsatt da. Kortene hos amraam har også 4.0ns så de er vanskeligere å klokke opp en de som de hadde først. Topline har omtrent samme kortene også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå