NoNamesLeft Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Har en ekstern harddisk av et merke jeg ikke er helt sikker på, men det er en stor "X" oppå den. Harddisken funket helt fint til jeg kobla den inn i den nye pc-en min. Nå skjer det ingenting når jeg kobler den til. Den lyser og har ingen feil såvidt jeg kan se. Hjelp settes pris på Edit: er en MaXtor Personal Storage 3100 Endret 11. desember 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 La den stå en stund, det kan ta tid for Windows å oppdage nye disker. Fungerer disken i annen PC? Sjekk Diskbehandling, det hender disker ikke får tildelt bokstav. Da vises den kun der. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Har nå stått i i en time og vises ikke på Diskbehandling Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Da gjenstår det å sjekke på en annen PC. Hvis den ikke fungerer noe sted kan det være USB kontrolleren som er defekt. I såfall kan man redde selve disken ved å plukke den ut av kabinettet. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 jepp... skal teste imårgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå