Dtre Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hei! Har kjøpt meg Sniper:Ghost Warrior. Alt av menyer og sånt virker fint, men når jeg starter spillet, ser det sånnut. Noen som vet hvordan jeg kan få fiksa detta? Lenke til kommentar
TactX Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har ingen anelse , men du kan godt prøve og Re-instalere det eller skifte noen på settings! Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Hvordan reinstallerer jeg i steam? Lenke til kommentar
TactX Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Slett det , last det ned på nytt og installer det prøv det! Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 det skjønte jeg da :!: men fant ikke ut hvordan jeg slettet det, før nå Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 hjelper ikke... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Har du bra nok pc for spillet? Oppdater driverene til grafikkorte ditt? Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 pc'en er bra, men hvordan oppdaterer jeg driverne? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Hvis du vet hva grafikkorte ditt heter så bare google deg fram. Om ikke så kan du gå inn på 'Min Datamaskin' -> 'Egenskaper' -> 'Hardware' -> 'Device Manager' -> 'Driver Display'. Søk på navnet som du får opp da. ATI Radeon nVidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå