TheLittlePoet Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hei! Jeg vurderer å ta et ettårsstudium i økonomi og ledelse ved Høgskolen i Oslo, og lurte i den anledning på om noen her på forumet har noen erfaringer om skolen/den nevnte linjen. Noen andre spørsmål jeg sitter inne med: - Er det treningsstudio der? - Får man veiledning ved valg av fag? (man må velge minst 6 av 8 fag ved den nevnte linjen) - Hvor mange timer i uka har man hvis man tar 6 fag? - Når er fristen for å søke om stipend/studielån? - Når er skolestart? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 ingen?! Lenke til kommentar
masb Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det du spør etter er ikke erfaringer, det er normal informasjon. Sjekk HiOs hjemmesider Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Det du spør etter er ikke erfaringer, det er normal informasjon. Sjekk HiOs hjemmesider "erfaringer om skolen/den nevnte linjen. Noen andre spørsmål jeg sitter inne med" erfaringer + informasjon Har besøkt siden før, fant ikke det jeg lette etter. Lenke til kommentar
TheLittlePoet Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Hei! Jeg vurderer å ta et ettårsstudium i økonomi og ledelse ved Høgskolen i Oslo, og lurte i den anledning på om noen her på forumet har noen erfaringer om skolen/den nevnte linjen. Noen andre spørsmål jeg sitter inne med: - Er det treningsstudio der? - Får man veiledning ved valg av fag? (man må velge minst 6 av 8 fag ved den nevnte linjen) - Hvor mange timer i uka har man hvis man tar 6 fag? - Når er fristen for å søke om stipend/studielån? - Når er skolestart? På forhånd, takk! Greit, for senere lesere, kan jeg svare på min egen tråd: - treningsstudioet på HiOA (Pilestredet 35), suger: lite lokale og lite utstyr. - ja, du får veiledning, og valg av fag skjer ikke før etter første semester er passert - 3 fag pr. semester (6 totalt), 3 forelesninger i uka med ca. 11 timer totalt (ca. 4 timer pr forelesning) - frist: (v. høyere utdannning) 15. november 2011 søknadsfrist for utdanningstøtte høstsemesteret 2011. 15. mars 2012 søknadsfrist for utdanningsstøtte vårsemesteret 2012. -skolestart var i 20111 16/8 Ellers er miljøet veldig bra, men det er det vel på de fleste skoler.. Endret 20. august 2011 av TheLittlePoet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå