Pubé Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Er det noen data på hvor mye batteritiden blir med den beste skjermen? Hvor er det beste stedet å forhondsbestille? Kan man få den til norge for prisen+50$ i porto+toll og mva via hjemmesiden? Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg har iallfall forhåndsbestilt den beste versjonen (som nå er utsolgt på forhåndsbestillinger) for 600 dollar (3600 kroner) med frakt til Norge. I tillegg kommer jo som du sier toll og MVA, men bortsett fra det er det vel ikke noe annet som kommer i tillegg. Den skal vel klare 6 timer med 1080p video for fullt volum, og 15-20 timer som "lesebrett", med Pixel Qi-skjermen. Det holder i massevis for meg, det er sjelden jeg bruker en duppetidd mer enn 15 timer i døgnet over tid uten å ha en kontakt i nærheten... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Hva er tiden uten? Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Den ser lekker ut, jeg vurder å kjøpe en slik når det blir bekreftet at den leverer det produsenten påstår. Fram til da er jeg litt skeptisk. Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vet ikke hvor lenge batteriet varer med LCD-skjerm, hvis det er det du mener. Men for meg ville det være bare tull å kjøpe den med noe annet enn Pixel Qi. Det er hovedårsaken til å kjøpe greia. Gaute, hvis den bare fungerer, er det nok for meg. Resten fikser garantert gutta på XDADevelopers.com... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Jeg venter uansett på skikkelige reviews jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå