husmann Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Mange har klart å hjelpe meg tidligere - og jeg setter min lit til Forumet igjen. Jeg har en pc - ganske så ny med Win 7 64 bits installert. Her om dagen sluttet plutselig IE 8 å virke - og hvorfor aner jeg ikke. Selv bruker jeg Firefox som nettleser, men kona må bruke IE 8 pga av mulighet for å logge på jobb. Alt virker på pc'n - firefox, Outlook, Office - you name it, men IE 8 har sluttet å virke. Har nå på morgenen installert IE 9 betaversjon fra Microsoft, men da kan jeg kun tidvis komme inn på nettsider ved å bruke muligheten "InPrivate" - og jeg må være rask ellers låser IE seg helt. Jeg får startet opp IE, men den fryser ganske så raskt og jeg får opp at "programmet svarer ikke" Er det noen som har en god idé til hva dette kan være? Endret 11. desember 2010 av husmann Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Se om dette kan være til hjelp. http://www.experts-exchange.com/Software/Internet_Email/Web_Browsers/Internet_Explorer/A_3729-Internet-Explorer-9-Crash-Restart-Loop.html Lenke til kommentar
husmann Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Takker så mye. Svaret hjalp meg - og det kommer sikkert mange som vil lure på dette - for årsaken var noen add-ons som installerte seg uten min viten ved oppgradering av AVG antivirus. Spenstig - og jeg googlet litt og fant at andre også hadde hatt dette problemet med det nye AVG safe search. Safe betyr vel for AVG totalblokking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå