Yonaz Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Heisann Noen som har noen programer og annbefale som hjelper meg med kodinga slik at jeg har da mulighet for og sette opp en side med mulighet for kategorier,bilder og film klipp. Små usikker på hvordan jeg skal få det til da jeg ikke har så alt for stor erfaring. Hvordan skal jeg få til dette? Endret 11. desember 2010 av Yonaz Lenke til kommentar
inaktivbruker_110409 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er ikke noe enkelt svar på spørsmålet ditt. Internettsider blir bygd opp forskjellig og med forskjellige systemer. Til å begynne med kan det være greit med HTML-koding. Se link under. http://www.hardware.no/artikler/lyst_aa_lage_egen_hjemmeside/7327 Du kan få god bruk for Adobe Dreamweaver. Videre kan du lese på artikler og finne frem til mye på egenhånd. Bilder og videoer kan du ta senere. Det er vel viktig å lære basic først Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Det er ikke noe enkelt svar på spørsmålet ditt. Internettsider blir bygd opp forskjellig og med forskjellige systemer. Til å begynne med kan det være greit med HTML-koding. Se link under. http://www.hardware.no/artikler/lyst_aa_lage_egen_hjemmeside/7327 Du kan få god bruk for Adobe Dreamweaver. Videre kan du lese på artikler og finne frem til mye på egenhånd. Bilder og videoer kan du ta senere. Det er vel viktig å lære basic først Du veit ikke om noen ferdig løsninger? tenkte bare legge ut bilder og filmer fra pcen som start side på pcen osv... slik at jeg slepper og sure rundt på facebook helle dagen og eller får sett noen lærerike filmer jeg har,notater osv.. Lenke til kommentar
augi2323 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det er ikke noe enkelt svar på spørsmålet ditt. Internettsider blir bygd opp forskjellig og med forskjellige systemer. Til å begynne med kan det være greit med HTML-koding. Se link under. http://www.hardware.no/artikler/lyst_aa_lage_egen_hjemmeside/7327 Du kan få god bruk for Adobe Dreamweaver. Videre kan du lese på artikler og finne frem til mye på egenhånd. Bilder og videoer kan du ta senere. Det er vel viktig å lære basic først Du veit ikke om noen ferdig løsninger? tenkte bare legge ut bilder og filmer fra pcen som start side på pcen osv... slik at jeg slepper og sure rundt på facebook helle dagen og eller får sett noen lærerike filmer jeg har,notater osv.. Gå til www.w3schools.com Der kan du lære grunneleggende HTML og CSS. Det er veldig enkelt og du lærer det i løpet av to dager. Dette anbefales mer enn å bruke tjenester som 123hjemmeside eller lignende... Du kan også tjene penger på reklame. 000webhost.com gir deg gratis domenet hvor du kan designe siden din selv. Når du er fornøyd kan du eventuelt vudrere å kjøpe domenet (domeneshop.no) Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå