Gå til innhold

WiFi autentiserer - htc magic

Anbefalte innlegg

hei jeg har hatt et vedvarende problem nå en stund. når jeg kobler opp telefonen min på mitt eget trådløse nettverk, faller det ut hele tiden. jeg kan lese en side i nettleseren og plutselig når jeg går over på neste side får jeg feilmelding... signalstyrken er uforandret, men når jeg går inn i settinger står det at WiFi'en autentiserer... jeg blir da nødt til å slå av og på WiFi. ikke det største problemet, men det irriterer meg noe grenseløst!

noen som kan hjelpe en snart hårløs fyr? bruke pc? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kun jeg som opplever dette? Makan!

Har det samme problemet selv, men dette er på en rootet telefon. Problemet ligger derfor i cyanogen romen jeg har inne for øyeblikket.

Hvorfor det skjer på din kan jeg ikke uttale meg om, siden du ikke oppgir om den kjører standard romen fra htc eller om du har rootet den og kjører en custom rom. Alternativt kan du sjekke om det er proxy settings som nullstiller seg.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei, tar opp en gammel tråd igjen her, for akkurat samme irriterende problemet har jeg selv slitt med i halvannet år nå. Har forsåvidt mange avbrudd på trådløs tilkoblingen uansett hva jeg kobler på ruteren min, men det er desidert verst med mobilen, en HTC Desire HD. Standard, ikke rootet.

Er spent på om du fant en løsning og setter stor pris på litt hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...