senzation54 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hei, jeg har de siste 24 timene hatt et utrolig irriterende problem. Nettet mitt kobler fra hvert 5. minutt, men bare i ett sekund eller to - nok til å stoppe video streams eller disconnecte meg fra wow. Når det skjer med wow så blir jeg ikke skikkelig frakoblet engang, chaten funker fortsatt og jeg kan snakke med guildies - jeg kan bare ikke gjøre noe annet som å caste spells osv. Hvis jeg holder på å slåss med en mob, så bare står den i ro som om ting ville gjort hvis jeg disconnectet normalt. men chaten fungerer feilfritt. Jeg ville trodd det var et problem med wow hvis det ikke var for at streams også stopper. Jeg har ringt til ISP'en min, de vet ingenting om saken. Jeg har koblet PCen direkte i veggen, så routeren er ikke problemet. Jeg har også testet å spille på Xbox live - det funker. Jeg prøvde å reinstallere driveren til nettverkskortet mitt, men det hjalp ikke. Har noen en ide om hva som er galt? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
senzation54 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 /Shameless bump grunnet desperasjon Lenke til kommentar
magga6 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Har nesten det samme problemet, blir disconnecta fra wow her og kvart 5 min i 1 sekund. Bare det at det ser ut som om min pc skaper problemet :S når pc min ikke er på fungere alle pc i huset fint og skrur eg min på skjer det på alle. Reformaterte pc min for litt siden og det såg ut til å funke..., men så kom problemet tilbake igjen Skjønner ikke hva som kan vere problemet, var på LAN for litt siden og de ble ikke Disconnecta, mystisk :S Endret 13. desember 2010 av magga6 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva slags utstyr (router, modem, ISP). Har dere Win7? Kan være mange samtlige forbindelser fra PC som gjør at router får trøbbel. Lenke til kommentar
senzation54 Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg bruker Win 7, har en billig D-Link router. Jeg ringte til LOS bynett i dag, de har visstnok fått mange klager fra folk med samme problem som meg. Ifølge dem går trafikken ut av landet, men stopper et sted i Sverige, og de prøver å finne ut hvorfor. Satser på at de fikser det før jeg kommer tilbake fra juleferie. Lenke til kommentar
magga6 Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Ble det fiksa? Har hjemmesentralen til "altibox" og det er Skl breiband som leverer nettet. Endret 21. desember 2010 av magga6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå