Bonnskij Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har hatt eit halvt år der eg studerte i Cairns i Australia. Det er det beste halvåret eg har hatt i mitt 21 år lange liv. Så eg måtte berre søke meg inn på eit gradsstudium der. No har eg bekrefta plass på ein bachelor i vitenskap!! Gleder meg så jævlig til å reise ned igjen! :!: Kanskje eg tilogmed blir værande, kven veit. Møtte vertfall mange fantastiske folk der nede, og håper spesielt eg får tatt opp det eine svært gode vennskapet der det slapp Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Gratulerer! Tenker faktisk på å studere film der nede etter videregående. Det er altså noe å anbefale? Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Takk for det! :!: Det er absolutt å anbefale. Universitet eg går på har mange dyktige foreleserar og dei er svært behjelpelege. Det som er litt skummelt er at du risikerer å aldri ville reise heim igjen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Gratulerer, du kan nå ikke gå ut i havet(hvithai, tigerhai, sjøveps, blue ring octopus, conesnail) Du kan ikke bade i elvene(saltvans krokodiller) Du kan ikke være i Sindey,(sidney thunnel web spider) du kan ikke ta på deg skoene(brown widdow) du kan ikke ta deg en tur i gresset(tigerslange, brown snake osv. osv. er vel 7 dødlige slanger) du kan ikke klattre i trærene(koalabjørner) Så du du må sperre deg inne i et lite velv med masse våpen og kan ikke sove om natta for da kommer de og tar deg. 1 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Åjoda :!: . Tigerhai finnest ikkje i farvatnet såvidt eg veit. Synd, eg skulle gjerne sett ein. Og kvithai kan ikkje leve der, men befinner seg i tempererte farvatn lenger sør. Det andre knøyset der har eg så langt ikkje sett noko av, men det skulle eg gjerne gjort. Eg tykkjer det er svært fascinerande skapningar. Her heime blir eg berre deppa av å vere. Betre å ta sjansen på litt farlege kryp Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Gratulerer, du kan nå ikke gå ut i havet(hvithai, tigerhai, sjøveps, blue ring octopus, conesnail) Du kan ikke bade i elvene(saltvans krokodiller) Du kan ikke være i Sindey,(sidney thunnel web spider) du kan ikke ta på deg skoene(brown widdow) du kan ikke ta deg en tur i gresset(tigerslange, brown snake osv. osv. er vel 7 dødlige slanger) du kan ikke klattre i trærene(koalabjørner) Så du du må sperre deg inne i et lite velv med masse våpen og kan ikke sove om natta for da kommer de og tar deg. Skal si glasset var halvfullt hos deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå