Gå til innhold

Spille-produsentene tenker ikke på oss!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
joachim: det hjelper lite hvis selve spillet er midt på treet.  

Da burde heller prisen være lav. Hvis en utgiver klager over at ingen kjøper et midt-på-treet spill til 549kr, så føler i alle fall ikke jeg noen sympati for dem.

tja, jeg hadde ihvertfall vert usannsynlig mye mer fornøyd med spillet, hvis det, f.eks. i tilfellet med Nwn eller Baldur's gate spillene, hadde fulgt med et stort kart av Faerûn, gjerne trykt på "tøy"...(faerûn er kontinentet spillene foregår på...riktignok har jeg flere av kartene fra før, men men....)

og den finlandshetta i Ravenshield var jo skikkelig fin! hvis du har en 3 åring du kan sette den på da ;)

Hvis det er mye ekstra, så blir det mer attraktivt å kjøpe, det er så enkelt...bare se på DVD'en av LoTR, FOTR...Special Edition DVD'en var jo såå mye bedre...nettopp fordi den hadde mer ekstra...

ja til mere ekstra materiale!

nei til piratkopiering

ja til billigere spill

nei til server verifisering på SP delen

ja til Server verifisering i MP

p.s. Så mye som spillprodusentene neglisjerer COOP mp, og Single player idag, så tjener det dem rett at folk klarer å cracke spillene deres for offline spilling...som regel blir jo SP delen helt glemt...(i.e. C&C Generals)...da har jeg lite lyst til å betale for det, for å spille gjennom en halv-ferdig SP del...

Lenke til kommentar

Hehe, fikk med en sånn greie til å henge på døra når jeg kjøpte Frozen Throne igår, på den ene sida står det "Dont even think about entering - I'm playing Warcraft III Frozen Throne" og på den andre står det "Out for pizza, I will be back within 5 minutes - to continue Warcraft III Frozen Throne"...:p

Det er riktignok mer PR-sak, men jeg er med dere på den om mer stæsj som følger med...:)

Lenke til kommentar

La oss nå ikke stikke pinner i våres egne hjul. La dem holde på med desse cd-key'ene, da desse er så lette å greie. Dette safe-disc 2-greiene kan de godt slutte med, siden desse egentlig utgjør noe annet enn at man må laste ned en crack. Det er bare plagsomt å ikke kunne bruke iso-cd'n.

Lenke til kommentar
Gi meg en god grunn til at dette er bra for deg?  

En ting er å forstå hvorfor de har det, en annen ting er å hylle eller forgude det, som om det gjør livet mye enklere. Latterlig når folk blir slik pro-ditt og datt uten å argumentere for det. Har ingen problemer med cd-keys personlig, men å skrike f.eks. "yeah! I love cd-key!" blir for drøyt. sorry.  

sniff sniff .. hva er den lukta?

kansje det var litt røyk, men slapp av er ikke flame...

CD-Key gjør det den skal; gir de som har legitimt rett tilgang til å spille online. Hvis det i tillegg kombineres med et brukernavn og passord(slik som nwn og battle.net) så blir det enda bedre(lettere og stjele en cd-key enn et passord).

Ganske enkelt ser jeg ingen store negative sider ved bruk av cd-key, i motsetning til andre kopibeskyttelser(og kopibeskyttelser kommer vi ikke unna).

Grunnen til at jeg markerte så sterkt mitt 'ja til cd-keys' er at denne tråden faktisk handlet om det motsatte; nei til cd-keys'.

Lenke til kommentar

Det beste ville vel å ha innført det dem brukte i Amiga dagene..

"please insert the word/letter/number that is on page # line # in your manual: "

den var hele tida random og funka vel ganske bra.

en slik en + cd key opplegg er tror jeg hadde funka MEGET bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...