fsx v1.1 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) hei tenkte og kjøpe meg spendon VISA kort men lurer på om det fungerer til nettbutikker? eller er det bare tull? og osen funker det? Endret 11. desember 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 HAr hørt at det fungerer som et vanlig VISAkort. Da er vel nettbutikker inkludert. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Riktig, som et helt vanlig visa-kort. Har brukt det et par ganger på steam, funker helt fint Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Funker fint! Velg Visa, skriv inn Spend-On Card på navn og det funker fjell Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 konton din kan bli hacket om du bruker det Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 osen visa burde jeg skaffe. er under 18 år og vil gjerne ha kreditkort siden jeg ikke alltid får ukepenger av foreldrene Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 konton din kan bli hacket om du bruker det we see you trollin! we hatin! (Spendon funker fett til alt jeg har brukt det til) Lenke til kommentar
Fish Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 osen visa burde jeg skaffe. er under 18 år og vil gjerne ha kreditkort siden jeg ikke alltid får ukepenger av foreldrene Du kan ikke ha kredittkort når du er under 18 år Hvorfor skal du bruke penger du ikke har egentlig? Bruker du det riktig så lønner det seg, men mange bruker kredittkort feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå