ebr Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Den oppdaterer plutselig ikke statusen på kontakter lenger, man må logge ut og inn for å se om noen har kommet på, eller for å se at noen har logget av siden sist, helt på tryne!, umulig å vite om noen ser deg, eller får kontaktet deg da.... noen som opplever det samme? Endret 10. desember 2010 av ebr Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg får stadig beskjed om at noen nye har logget på og av osv. Ergo jeg opplever det stikk motsatte av deg Lenke til kommentar
ebr Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Er først de siste 7-10 dagene den har gjort slik her.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har hatt samme problem de siste dagene her også. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har hatt problemer siste dagene. Mister connection til server. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Høh... da var det ikke bare meg... Her så kunne jeg ikke sende meldinger til folk, og jeg fikk ikke motta noen, men de fikk ikke noen beskjed om at jeg ikke fikk mottatt meldingen. Lenke til kommentar
ebr Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Har den 2009 versjonen her nå, ser ut som den oppfører seg normalt, så ikke vet jeg..om det er selve tjenesten eller programmet det er noe galt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå