Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med damer. Luksusproblem vil noen si..

Gjest sindsan1

Anbefalte innlegg

Gjest sindsan1

Hei! Jeg føler for å bare få noe ut av hodet, for en stund. Jeg klarer alltid å vikle meg inn nye "forhold" med jenter. Noe jeg egentlig ikke er helt ute etter.

Jeg er en 20 år gammel gutt som ser godt ut, trener mye, gjør det godt skole og jobbmessig, og har nok venner. Dere som leser denne tråden, vil nok kanskje lure på hva som er problemet. Det vil noen av dere kanskje forstå etter hvert.

Uansett. Jeg har 1 seriøst langt forhold bak meg. Det var når jeg var 18 år. Tok bruddet ganske bra, og etter hvert nøt jeg å være singel. Men så helt til idag, føler jeg at kun har vert virkelig singel, ja kanskje en måned eller to. Det har gått slavisk, til sammen 3-4 jenter som jeg har hatt følelsesladede "useriøse" forhold med. Mine foreldre har måttet hilse på all for mange jenter. Jeg blir veldig lett betatt av jenter, uten at jeg vil det. Og ja, jeg er en pus. Jeg har god tid, stresser ikke, men har heller ikke hjerte til å bare glemme jenta jeg har akkurat den tida. Det har blitt noen dobbeltdrama, uten at jeg gjør ting med flere jenter samme tid.

I sommer tok jeg fagbrev, var singel og klar for å flytte til byen. Noen uker før jeg skulle flytte, traff jeg en jente. Vi hadde det veldig fint i 2-3 uker, og for første gang klarte jeg å være tøff nok til å si at når jeg flytter er det over. Og etter en måned i byen traff jeg to jenter, jeg var ekstra interessert i. Jeg blir så lett betatt. Hun ene jenta er jeg med nå. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal si noe om følelser osv. og det har jeg klart. Virker som om hun også tar ting rolig, men uansett, jeg føler jeg har dame. Er betatt av dama, men mine fremtidige valg skal ikke påvirkes av hun. Hun andre dama jeg traff i høst, snakker jeg med når vi tilfeldig treffes. Merker jo at vi har et ekstra "blikk" for hverande, men hun har sett meg og hun andre. Vi snakka sammen om det, og har "avtalt" at om noen måneder skal vi snakkes. Det høres jo helt feil ut, men ja uansett.

Førsteintrykk mange har av meg, er at jeg er smått klysete/player.. Så lenge jeg blir så til de grader styrt av følelser er jeg ikke det. Målet mitt er ikke å bli en player, men utvikle meg med jenter, utvikle selvfølelsen, bli mer sosial osv. Treffe forskjellige jenter, og ikke bli den som har hatt ørten med 2 måneders forhold. For etter hvert, leter jeg etter feil på dama, tenker at jeg vil ha noe bedre. Jeg blir aldri fornøyd..

Så vet jeg at jeg bør klare opp ting med hun jeg er med nå, så hun ikke blir skuffa. Et problem er det også at byen er såpass liten at vi treffer de samme folkene igjen og igjen.. Hva skal jeg gjøre? Jeg nyter jo å ha noe fast som jeg kan sove hos når som helst, men jeg hater tanken på at jeg kun er betatt, ikke hodestups forelska, som jeg mener må være det som skal til for å holde meg til kun en jente.

Ble kanskje litt rotete dette, men uansett har jeg fått lufta en del av tankene mine.. Blir takknemlig om noen kjenner seg igjen, eller bare svarer.

-s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjenner meg godt igjenn selv, blir kjempefort betatt men sjelden forelska. Er vel rundt ett og ett halvt år siden jeg var forelska i ei jenta. og rundt en dag siden jeg ble betatt. Er også slik at jeg tenker mye på de jentene jeg holder på med og bryr meg om mer en bare sex'n. Samtidig er jeg ikke interessert i ett forhold med de. Lever man en slik livstil er det jævla viktig å være åpen om sine hensikter, det sparer deg for myyye brutte pikehjerter. Samtidig kommer det jæææææææævelig mye pess ut av det også i form av jenter som går å håper at du kommer til å ombestemme deg og etterhvert blir bittre fordi du ikke ble den de håpte.

Skal du ha flere jenter samtidig så vær åpen om det. Du forteller dem nødvendigvis ikke at de du skal ut å treffe ei annen, men du lyver ikke til dem å sier de er den eneste. Det er dårlig stil spør du meg. Så det eneste jeg kan anbefale deg her er å være mye mer ærlig fra starten av om hva dine hensikter er. Det vil gjøre at mange av jentene du er keen på vil skygge banen men du kan da kjøre på med rein samvittighet.

Det med at du ikke blir forelska kan jeg ikke hjelpe deg med da jeg sliter med det samme selv men tror det er viktig å se på jenter som mer en bare pupper og mus og nyte alt det nydelige de har å by på. Alle har bagasje, så om jenta ikke er perfekt så er heller ingen andre jenter det. sett pris på de små ting. ekkornnys foreksempel, finns det noe mer nydelig?

Lenke til kommentar
Gjest sindsan1

En som kjenner seg igjen; takk! :) kan jo si det samme om hva du skriver. Er ikke bare sexen som gjelder. Er helt enig med deg i det med å være åpen fra starten av. Men problemet mitt blir ofte at jeg føler det blir så kleint å komme med det første natta liksom. Er som andre gutter, dårlig på slikt snakk. Så bygger det alltid på seg, og etter hvert er jeg inne i noe jeg egentlig ikke burde vert inne i. Skjønner jo egentlig at det er her problemet mitt ligger.

Men sånn som det har blitt nå da. Jeg kjenner dama veldig godt, utenom de veldig personlige greiene. Lurer egentlig på om hun er like "utspekulert" som meg, og igrunn er det helt ok. Er liksom noe i meg som sier at hun nettopp har komt ut av et forhold fra hennes hjemsted. Men i og med at jeg ikke, så godt som bryr meg, vil jeg ikke spørre for å virke som jeg tenker på framtida liksom.. For er redd hun er blitt litt for glad i meg.

Så igrunn er jeg fucked:P Til sommeren flytter jeg til en annen by, pga skolevalg. Enten blir det "helvete" da, eller blir det før når jeg har klart å manne meg opp til å si, at jeg ikke klarer å bare bry meg om henne..

Ekornnys er fint, skal være enig med det.. hehe..

Lenke til kommentar

Synes ikke akkurat du har noe luksusproblem, ikke i det hele tatt. Du blir jo gang på gang snytt for en forelskelse.

Allikevel kjenner jeg meg absolutt igjen. Jeg har en tendens til å falle i de samme sporene som deg. Blir veldig lett betatt av en viss type menn - og da blir jeg veldig betatt! Men, det stopper der. For jeg blir heller ikke forelsket i dem, noe de gjerne blir i meg. Jeg har hvertfall alltid vært åpen om at jeg ikke har ønsket noe forhold. Det høres mye bedre ut enn "Jeg liker deg, men ikke nok til å bli forelsket i deg. Da vet de hva de går til og kan bestemme selv, uten å føle seg lurt..

Det handler om å spille med åpne kort.

Håper du finner en som får deg på snoren :)

Lenke til kommentar

Hvis du føler at du ikke trenger flere jenter, for det høres ut som du har vært med noen og det begynner å bli slitsomt, så krever det faktisk viljestyrke. Du blir fort betatt men ikke forelska? Det beste for det er jo one night stand, men det vil du ikke. Problemet ligger i hvor pirkete og kresen du er, tror jeg. Hvis du hele tider leter etter feil, så finner du dem. Finnes ingen som er perfekt for deg. I forhold er det gi og ta som gjelder. Du må kanskje tørre å slippe deg løs mer? Slippe deg løs og se hvordan det går. Av erfaring vet jeg at det fungerer. Har vært med noen jenter i mitt liv og har bare hatt ett forhold. Det forholdet varte i ett og et halvt år og er resultatet av at jeg turte :)På en annen side mistenker jeg at du er litt umettelig sånn som meg. Du får aldri nok jenter..?

Lykke til<3

Eirik

Lenke til kommentar

Kjenner meg også delvis igjen i det du skriver. Jeg kan fort bli betatt av jenter og etter at jeg ble singel for en stund tilbake, merker jeg at jeg elsker å flørte med jenter og at det er noe jeg delvis føler jeg behersker ganske godt. Det har jo også ført til sine baksier, som drama, bli stempla som player (noe jeg faktisk ikke er) og den biten der :roll:

For meg tror jeg det handler om drømmen å finne drømmejenta og at jeg kanskje leter litt for godt i de jentene jeg finner pene og søte. Litt for pusete av meg, hehe.

Lenke til kommentar
Gjest sindsan1

Ja altså, jeg elsker damer. Vil ha mye og mer, men tingen er at flesteparten av mine one night stands, blir nettopp ikke det. ONE night stands. Når jeg er på byen tenker jeg kanskje feil. Jeg bør kanskje ikke gå til de "mest" attraktive, for da blir jeg som oftest såpass interessert at jeg vil utforske jenta litt til. Og det er da det skjærer seg, med at jeg ikke klarer å bare stikke før hun våkner liksom. Sånn sett er jeg pus jeg og! hehe.. trist. For jeg trenger absolutt ikke kjæreste nå. Jeg syns jeg har det spennende nok uten, og liker å ikke alltid vite hva, hvor, når. Men treffer jeg først jenta som jeg blir virkelig glad i, skal jeg prøve å ikke stoppe.

Takk for svar folkens!

Lenke til kommentar

I starten er det bra med utseende, men etter noen dager/uker/måneder så er det jo ålreit at jenta faktisk gir deg noe - utenom at hun er pen å se på generelt og når dere hopper i høyet. Du må finne noen som vekker din interesse når det kommer til det indre! Hva er du opptatt av på fritiden utenom pene jenter? ;)

Lenke til kommentar
Gjest sindsan1

Altså ja, jeg er ute etter et pent utseende, men når jeg mener jeg ser etter atraktive jenter, er det ikke bare utseendet. En atraktiv dame for meg er ja, en dame som ser pen ut, men ikke minst at hun virker oppegående.

Hun jeg er med nå, er ikke miss universe. Men ja hun er pen. Og hun er sporty, klok, morsom, hyggelig osv. Det meste av hva jeg ville hatt, viss det skulle vert for "alltid". Allikevel er ikke følelsene sånn de skulle vert, og jeg klarer ikke å bli mer enn betatt. Går på byen og ser alt som frister, men nå kan jeg ikke. Hehe, ja jeg burde kanskje avslutte det hele..

Lenke til kommentar

Altså ja, jeg er ute etter et pent utseende, men når jeg mener jeg ser etter atraktive jenter, er det ikke bare utseendet. En atraktiv dame for meg er ja, en dame som ser pen ut, men ikke minst at hun virker oppegående.

Hun jeg er med nå, er ikke miss universe. Men ja hun er pen. Og hun er sporty, klok, morsom, hyggelig osv. Det meste av hva jeg ville hatt, viss det skulle vert for "alltid". Allikevel er ikke følelsene sånn de skulle vert, og jeg klarer ikke å bli mer enn betatt. Går på byen og ser alt som frister, men nå kan jeg ikke. Hehe, ja jeg burde kanskje avslutte det hele..

Er ikke så lett å gi råd her.. Kanskje du burde være singel en stund til? Prøv å hold deg til one night stands en liten stund?

Lenke til kommentar
Gjest sindsan1

Nei dårlig med fasitsvar på dette dessverre.. Men uansett takk for all respons jeg har fått. Nå er det jul, og reiser hjem fra hele pakka! Skal bli godt å få "slappet" av litt, og kjenne på hva jeg egentlig føler.. Men ja, thank u thank u.

Kanskje hører dere mer fra meg! :=)

-s.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...