Nilsen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
larsere Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nå er jeg spendt på hva folk svarer på den første. Om dere har tatt i betraktning slik det egentlig er, eller om det dere har fulgt det folk flest sier Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) jeg er mer spendt på hva du svarte.. Endret 11. desember 2010 av ZERO6237 Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) er litt forskjell på mebi og mega... vanskelig å si om de mener binary versjonen av mega (som er det samme som mebi) eller om de faktisk mener mega. venter med å svare inntil dette er besvart. Endret 11. desember 2010 av MMDE Lenke til kommentar
larsere Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Riktig det MMDE sier, jeg svarer heller ikke før dette er oppklart Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det står mega og giga, så da mener de mega og giga. Ikke mebi og gibi. SI bestemmer jo what's what, så da må vi følge dem! Eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vet ikke om det bare er meg, men hva i alle dager hadde "Hvilket land er Tiësto fra?" med saken og gjøre? Uansett, enkelt spørsmål for et trancehue som meg! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 De lurte sikkert på hvor han var fra og gadd ikke google Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Tiesto ble brukt i en kampanje som Sandisk kjørte. Noe med å gjøre noe så radikalt som å oppfordre publikum til å ta bilder og video på konsertene hans eller noe. Er det bare jeg som sliter med at den der orange-strømspare flash-reklamen til et eller annet kraftselskap tar knekken på en cpu-kjerne? Måtte frem med ad-blocking for å få kommet så langt som å skrive inn navn og adresse når jeg svarte... Endret 11. desember 2010 av Flippo Lenke til kommentar
friskies Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Lol, samma her, den gule reklamen tyner quadcore`en min skikkelig! På tide å oppgradere når den sliter med en liten reklame :!: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 jeg får melding om adobe plugin kræsjer, hver gang jeg dukker opp her på hw.no i det siste Lenke til kommentar
snarius Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg regner sterkt med at HW.no følger SI, og ikke f. eks. Microsoft sin definisjon av gigabyte. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 er litt forskjell på mebi og mega... vanskelig å si om de mener binary versjonen av mega (som er det samme som mebi) eller om de faktisk mener mega. venter med å svare inntil dette er besvart. De mener vel presumptivt den korrekte definisjon. Den er ganske klar. AtW Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Today the usage of the unit gigabyte continues to depend on the context. When referring to disk storage capacities it usually means 109 bytes.[citation needed] This also applies to data transmission quantities over telecommunication circuits, as the telecommunications and computer networking industries have always used the SI prefixes with their standards-based meaning. I og med at dette er en oppgave om en slik lagringsenhet, så går jeg ut i fra at man snakker om de samme størrelser som leverandøren av dette utstyret faktisk benytter selv? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jippi, jeg vant det ene minnekortet! ~ Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå