thkjell Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hei. Jeg vil formatere dataen min. Jeg fikk ikke med windows vista plate fordi det sto noe om at ein kunne formatere uten plate på den pc`en jeg har. Men jeg finner ikke ut hvorleis jeg gjør det? Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 hvilken merke er pc din? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvis det ikke fulgte med noen plate så er det vel et eller annet program på datamaskinen du kan gjøre det igjennom. Prøv å let litt i startmenyen og se om du finner noe. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Er det en Acer maskin du har? Isåfall skal du bare trykke "Alt+F10" i oppstarten for å få opp en meny der du kan velge å formatere og installere Windows på nytt. Andre maskin leverandører har muligens andre løsninger.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Moderator har slått sammen 2 tråder. Retningslinjene sier: "Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet." Begge trådene var postet i feil kategori. Dette tilhører hverken "Maskinen fungerer ikke" eller "Lagringsmedier". Har redigert emnetittel. 'Formatere' er et sørgelig misbrukt begrep. Lenke til kommentar
thkjell Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 De er hp Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) De er hp Enten har du en partisjon på disken, og du må trykke en tastekombinasjon under oppstart for å få tilgang. Om ikke leser jeg etter et raskt søk på Google (din venn i verden) at mange HP pcer krever at du brenner ut et sett med backup plater når du setter opp pcen for første gang. Har du droppet dette, kan du ha seriøse problemer, om det ikke er en recovery partisjon. Så HP er en start, men hvilken modell etc? Tror du ville spart deg for tid ved å bare se i manualen til pcen, du vil ha svaret raskere enn å drive på å gi litt og litt info her på forumet. HP lager jo et par modeller for å si det slik. Her er en link som gjelder noen modeller, er du heldig gjelder det din modell også: http://www.ehow.com/how_4814366_boot-hp-recovery-partition.html Endret 12. desember 2010 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå