Klossmajoren Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 dette er sikkert feilposta... men jo, jeg så denne karen på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=pG1TQwZN6TU han lasta ned noe som heter frash, do kan få flash på iphone, ipad or ipod touch, men den funker ikke på min, så er det noen andre programmer jeg kan laste ned for å få flash på ipoden, og er det i det hele tatt mulig!? han på filmen spiller jo flash spill helt fint på ipaden sin så... jeg er desperat etter flash på ipoden min! :S så hvis dere vet noe mer, så vær så vennlig å fortell meg om det Lenke til kommentar
nilspl Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 I og med at denne Flash-løsningen allerede fungerer på iPhone, bør den også fungere på iPod. Etterhvert skal den komme på iPad også! Flash på iPad, iPod og iPhone Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 I og med at denne Flash-løsningen allerede fungerer på iPhone, bør den også fungere på iPod. Etterhvert skal den komme på iPad også! Flash på iPad, iPod og iPhone Det er ikke flash -.- kan du spille flash spill på den? NEI, det er det jeg vil, hvis jeg vil se på youtube videoer, går jeg på youtube applikasjonen som fulgte med ipoden.... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hvis du bare må kunne spille flashspill på telefonen din, burde du ha kjøpt en annen telefon. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg har ipod touch.... Men kan du få flash på ipad? Slik at du kan spille flash spill? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Når man ser hvor ræva flash går på andre telefoner/pads, så er nok ikke dette stort å stå etter. Adobes kraftige økning i flash-ytelse på Mac er vel kun på video, ikke på animasjoner eller spill såvidt jeg har forstått, eller? Dessuten er mange spill beregnet på mus, og vil fungere heller labert med fingerstyring. (Mener å ha lest at enkelte produsenter har et eller annet for å komme rundt dette, men jeg aner ikke hvordan det fungerer i praksis.) Nei, la heller flash dø i fred, og hold et øye med Appstore for å se om tilsvarende spill dukker opp der gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå