tHaZ Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 jeg hadde 928MB ledig på E: partisjonen min (NTFS) da jeg slettet 4 iso filer på ca. 700MB, så viser den fortsatt bare 928MB ledig..? dette har skjedd flere ganger før. er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette problemet? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har du husket å tømme papirkurven? Filene blir jo ikke borte fra disken før du har tømt papirkurven. Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du kan kjøre scandisk. Jeg hadde stadig det samme problemet med min gamle harddisk (FAT32). Lenke til kommentar
shabador Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har du Norton Antivirus 2003 installert? Eller Norton Utilities? Da har du mest sannsynlig Norton Protected Recycle bin også... Høyreklikk på den og klikk "Remove all norton protected files" eller noe slikt... Ett ergelig problem som har lurt meg mange ganger når jeg skal rydde på harddisken. Burde ha lært meg det til nå... :-? Lenke til kommentar
xstian Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Jepp, protected recycle bin er nok problemet. Velg "purge all files" eller noe sånt, så er det rent og pent... Lenke til kommentar
tHaZ Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 oioi! det var problemet ja! har norton antivirus 2003 inne... Fikk plutselig mange GB ledig på flere av diskene mine jeg trodde ikke ting gikk innom papirkurven når jeg brukte "Shift - Delete"..jaja Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå