ironduke Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har nettopp kjøpt meg PS3. Koblet den til min BenQ 2420HD-skjerm med HDMI-kabel. Skjermen har ikke høyttalere, men uttak for hodetelefon. Når jeg plugger inn hodetelefoner får jeg bare lyd på venstre side. Har prøvd med flere hodetelefoner. Noen teorier om hva som er galt? Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Dette høres veldig rart ut, men d kan være HDMI kabelen som ikke gir alle signalene fra ps3. Slik var d med meg men bare at d var fra pc til tv da. Prøv å bruke en annen HDMI kabel så får vi håpe at d virker.... Lykke til! Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Takk for tipset skal prøve i morgen! Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Ny kabel, men samme problem :-/ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sjekk at hodetelefonkabelen er langt nok inne. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Sjekk at hodetelefonkabelen er langt nok inne. Den er helt inne. Har prøvd flere hodetelefoner også. Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 BenQ sender meg ny skjerm :-) Får se om det løser saken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå