skylinepower Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvordan overføre musikk og film til LG optimus one? Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg pleier å bruke usb-kabel når jeg legger inn video og musikk på mobilen. Men du kan ta ut minnekortet og sette det i en minnekortleser, overføre med blåtann, maile, dropbox... Mange muligheter Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg pleier å bruke usb-kabel når jeg legger inn video og musikk på mobilen. Men du kan ta ut minnekortet og sette det i en minnekortleser, overføre med blåtann, maile, dropbox... Mange muligheter +1 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 ja brukte å ta ut minnekort og sette inn på gammelmobilen, men er så ork, så lurte på om usb gikk. ¨Men må jeg gjøre noe med innstiliinger på mobilen? for kommer ikke opp noe på pcen. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 har du sjekket eksterne tilkoblinger under min datamaskin? pleier å ligge her... kan hende du må sette telefonen til "bruk som lagringsenhet" eller noe sånn etter du plugger i. dropbox er jo uansett genialt! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Dropbox var jo konge da! Tusen takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå