Stig-Arne Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Sliter litt med å finne på noe å gjøre. Har bare kommet til 48 % av fullført spill. Har kjøpt Filmstudioet, Ther Malibu, Taxi shappa, osv.. Har 5 av 5 på assets.. Er jo bare kjedeli å kjøre rundt om kring å hente inn 27000 dollar som jeg får fra selskapene.. Så hva skal jeg gjøre nå? vente eller gjøre noe, noen som vet ? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har du klart alle Unique stunts? Alle Packagene? Har du klart bil listen på Sun shine autos? Har du klart Politi brannbil og syke bil mission? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 hvor er sun shine autos ? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hmmm det er litt uten for Fly plassen let rundt et bygg som står HLET alene uten bygninger rundt koster 50000 Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Ved flyplassen trur eg. Du må gjere ALT... Sykebil, taxi, brannbil, vigalante, pizza, uniqestunts, kappkjøring, destruksjon derby, X min fly tid, Og mykje anna! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 Hvodan skal jeg klare å delta i løpene ? Når jeg ser på kartet så ser jeg hvor løpet skal gå,men ikke hvor man melder seg ? Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 du trykker på en eller annen knapp for å signe opp for løpet. -prøv deg fram Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hos meg er det rshift.. samme knapp du bruker for å kjøpe ting på ammu-nation og verktøys-sjappene. en ting jeg lurer på.. hvordan får man brukt shooting-rangen i downtown? Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du kan i hvert fall bruke shooting rangen etter du har gjort oppdraget som er der. Dette oppdraget får du gjennom Malibu Club. Jeg vet ikke om du kan bruke den før du har gjort oppdraget da. Hos meg var det i alle fall en slik markør. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Ved flyplassen trur eg. Du må gjere ALT... X min fly tid Nå blander du vel med gta3? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 hos meg er det rshift.. samme knapp du bruker for å kjøpe ting på ammu-nation og verktøys-sjappene.? mus-tommelknapp hos meg... en ting jeg lurer på.. hvordan får man brukt shooting-rangen i downtown? Etter du har gjort oppdraget på shootingrangen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå