SD88 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Heisan! Begynner snart å bli gal når det gjelder valg av bensin typer der ute, kjøpte en bilen for ikke så lenge siden, men er ikke klar over hvem av dem to over jeg skal velge Hadde en Nissan Primera tidligere 95 modell 1,6 liter som jeg fylte med 95 og fungerte topp, men det hente noen ganger at jeg gikk for 98 for å få et litt ekstra "kick", men på grunn av skyhøye priser holdte jeg meg med 95 og hadde aldri problemer med dette. Har nå en Mitsubishi Galant 98 modell 2.0 liter, og vet ikke om jeg kan fortsatt fylle 95 eller om jeg må gå for 99? De hadde 98 før, men har stoppet med dette, så nå er det endten 95 eller 99, tror den kalles for 99V-power. Forrige eier tror jeg kjørte med 95, og jeg merket absolutt ingen forskjell mellom 95 og 99 på min bil, absolutt INGENTING, og den er mye dyrere... Hadde vært utrolig fint om noen kunne gi meg noen svar angående dette, kjører mye til byen og tilbake og det merkes raskt på måleren og på lommeboken Masse takk til alle som svarer Endret 10. desember 2010 av San22_ Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det har null og niks å si på en vanlig Galant. En professor ved NTNU og spesialist på forbrenningsmotorer har liten tro på V-power, og NAF kaller den for "Donald Duck super-duper-ultra bensin". 1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Det har null og niks å si på en vanlig Galant. En professor ved NTNU og spesialist på forbrenningsmotorer har liten tro på V-power, og NAF kaller den for "Donald Duck super-duper-ultra bensin". Hehe Da blir det aldri 99 igjen Takker mye for svaret Magnum p.i. Endret 10. desember 2010 av San22_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå