NiZZa Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 hei jeg kjøpte bf bad company 2 i butikken, og nå som bf bc 2 vietnam snart kommer ut lurer jeg på om det vil virke hvis jeg kjøper det på steam selvom jeg har kjøpt bf bc2 i butikken Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ifølge Steam folka så ser det ut som om det ikke kommer til å funke. (Tror det er fordi butikk kjøpt spill installeres i en separat folder) http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1650058 You have bought the base game somewhere else, and Vietnam on Steam - this is not possible, because Steam will not sell Vietnam to someone who does not have the base game on Steam. If you somehow did manage to make such a purchase anyway, please contact Steam support. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Er bare å åpne Steam så hadde du sett det på Vietnam-siden... Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Hehe, den meldinga var ikke der for 20 min siden Jeg har også butikk versjonen av BC2, så jeg kjøpte Vietnam via EA Store (du kjøper bare kode som du taster inn i BC2). http://eastore.ea.com/store/eaemea/no_NO/DisplayProductDetailsPage/ThemeID.850300/productID.219316800 Fikk denne mailen nå: Battlefield Bad Company 2™ Vietnam - Instruksjoner for innløsing 1) Installer den nyeste Battlefield: Bad Company™ 2-oppdateringen for å få Vietnam-menyvalget opp på hovedmenyen. 2) Klikk Vietnam-menyvalget. 3) Tast inn aktiveringskoden i feltet for kodeinnløsning, og klikk "Redeem Code" (Løs inn kode) for å begynne å spille Battlefield: Bad Company™ 2 Vietnam. Koden vil bli sendt deg via e-post fra lørdag 18. desember kl. 09:00 GMT / 01:00 PST. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Last ned ea download manager, og registrer vietnam og BC2(som du kjøpte fra steam) og last ned. ^^ hør på han over meg. Endret 17. desember 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
NiZZa Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Takk for svar, skal kjøpe på EA store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå