Gå til innhold

Call of Duty Black Ops/ MW2 - Windows 7 problemer

Anbefalte innlegg

Ok gutta, trenger litt hjelp her. Er lettere forbanna da jeg ikke får installert Call of Duty Black Ops eller MW2 på maskina mi... MW2 fikk jeg installert når jeg kjørte XP for ett par mnd. siden uten problem, men nå jeg kjører Windows 7, så installerer den bare Steam?

Har prøvd å innstallere Call of Duty Black Ops også nå 3 ganger, og når jeg klikker på ikonet på skrivebordet, så starter introen til spillet, og ett skjermbilde (det samme som på coveret) dukker opp og man får beskjed om å trykke på en tast, så skjer det ikke mer;-((( Har latt maskinen stått å jobbe med dette skjermbilde fremme i minst 30 min uten kontakt.

Når jeg da velger ALT+Delete og avslutter spillet, så sier det at Call of Duty Black Ops ikke svarer?

Hva Fa..n er det som skjer? Er det Windows 7 som kødder dette til? Som sagt, ingen problemer med å installere MW2 med XP, men nå installerer den bare Steam, hvor jeg blir bedt om å laste ned begge spillene? Jeg har da for faen meg kjøpt begge spillene lovlig i butikken;-(((

Trenger hjelp fort her gutta, please?

Jeg har AMD Athlon 4000+ - 4gig ram - Nvidia Geforce 8800 GTS skjermkort

Endret av vihovde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...