santalos5 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvis jeg skal få meg en jobb i en butikk, hvordan bør jeg gjøre det? Bør jeg gå til daglig lederen og spørre om de trenger hjelp i butikken, eller sende en CV? Hva synes dere? Jeg er 14 år og har jobbet som avisbud før, hvis det er til noe nytte. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Personlig oppmøte ville jeg ha stemt for! Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Stemmer også for personlig oppmøte. Spurte selv etter jobb i en butikk for noen år tilbake. Gikk bare og spurte etter sjefen i butikken, også spurte jeg om de trengte folk der. Var utrolig nervøs på forhånd, men det var veldig enkelt og greit. Og etter praten skjønte jeg ikke hvorfor jeg var så nervøs på forhånd, det var jo ikke skummelt i det hele tatt. Lenke til kommentar
santalos5 Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Stemmer også for personlig oppmøte. Spurte selv etter jobb i en butikk for noen år tilbake. Gikk bare og spurte etter sjefen i butikken, også spurte jeg om de trengte folk der. Var utrolig nervøs på forhånd, men det var veldig enkelt og greit. Og etter praten skjønte jeg ikke hvorfor jeg var så nervøs på forhånd, det var jo ikke skummelt i det hele tatt. Hvor gammel var du når du spurte? Og så du eldre ut enn du egentlig var? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Vis du ikke har sett en stillingsannonse i avisa eller i vinduet i butikken, så går du å spør etter sjefen/daglig leder i butikken. Er han/hun ikke tilstede, så spør du når han/hun er på jobb neste gang, og kommer tilbake da. Er sjefen på jobb, så spør du om de trenger folk, og om du evt skal sende inn en søknad og/eller CV. Må du det, så går du hjem og lager dette, så leverer du det bare på butikken og venter på tilbakemelding Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Stemmer også for personlig oppmøte. Spurte selv etter jobb i en butikk for noen år tilbake. Gikk bare og spurte etter sjefen i butikken, også spurte jeg om de trengte folk der. Var utrolig nervøs på forhånd, men det var veldig enkelt og greit. Og etter praten skjønte jeg ikke hvorfor jeg var så nervøs på forhånd, det var jo ikke skummelt i det hele tatt. Hvor gammel var du når du spurte? Og så du eldre ut enn du egentlig var? Jeg var 18 år og så ikke eldre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå