Grankongen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 i spesifikasjonene til hket mitt star det at det stotter 7.1 kanaler. det har jo ikke sa mange utganger. nar jeg kjoper et 5,1 hoytalersett folger det da med en "fordeler"? og kan jeg koble til flere hoytalere pa denne fordeleren? har to hoytalere fra for og vil gjerne bruke disse i tillegg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hovedkortet ditt har utganger for 8 kanaler så vidt jeg kan se, det burde jo stemme med 7 høytalere og en subwoofer. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 typisknat jeg ikke er ved pcen na.=) innbilte meg at det var 6 porter ut... na bruker jeg en til mikrofin og en til de to hoytalerne jeg har...mener å huske at det lurer på om det er kanaler som er slått sammen, jeg får jo stereo med en lydkabel ut av pcen nå. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hver minijack port har to kanaler. Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 hehe, du kom meg i forkjøpet, skjønte det når jeg så på spesifikasjonene=) takk for hjelpen uansett=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå