gerrardo Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg vurderer å bestille et kosttilskudd fra gymgrossisten.se. Hvordan er dette med toll osv? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg vurderer å bestille et kosttilskudd fra gymgrossisten.se. Hvordan er dette med toll osv? Så langt jeg vet er det akkurat det samme som å betille fra andre land. alle varer fra utlander vil ha momstillegg, men hvordan det er med toll på kosttilskudd vet jeg egentlig ikke, men litt rask googling sier meg at du kan finne informasjonen her om du leser litt på det: http://drstockmann.wordpress.com/2008/10/26/innf%C3%B8rsel-av-medisiner-og-kosttilskudd/ -Stigma Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 så hva tror du prisen blir totalt, pris for produkt 359, 62 i frakt + toll og mva? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 så hva tror du prisen blir totalt, pris for produkt 359, 62 i frakt + toll og mva? +25% i moms + evt. tollsats (og tollsatsen for dette kan du jo lese selv i linken jeg gav deg - jeg gidder ikke gjøre all researchen for deg). -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå