Dofty Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hei En kompis av meg ga meg noen mapper med noen videofiler fra en skole-PC idag. Han kopierte helt vanlig, jeg så hele prosessen som tok et minutt og minnepennen ble belastet. Når jeg kom hjem til min egen PC var disse mappene snarveier på 2 kb til "F:\8585485\MAPPENAVN.exe". Alle mappene som ble snarveier fikk også bokstaven "s" bak seg. Har en Kingston Datatraveler G2 på 16GB. Spørsmålet er da, er det mulig å redde disse filene? Jeg vet de ligger på minnepennen et sted, men hvor og hvordan jeg kan se dem er jeg mer usikker på. Jeg mistenker også at det er Windows 7 som skjuler dem på en måte. (Ja, jeg har valgt at Explorer skal vise skjulte filer) Noen idéer? Dofty Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kjør recoveryprogram på dem? Du slettet vel ikke filene fra skolepcen, ett sted og absolutt ikke minnepenn må du jo ha backup. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Vet bare om Piriform Recuva nå i farta, skal prøve det nå. Edit: Nei, her ser jeg ingenting. Han har filene på skole-PCen sin ja, men jeg får jo ikke tak i dem før på mandag. Heldigvis er det ikke noe viktige greier denne gangen. Endret 10. desember 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Ja, der fant jeg mappene. Hadde visst ikke valgt at jeg skulle vise viktige skjulte Windows-filer. Uansett så blir det en formatering. Recuva viste jeg hadde masse gamle filer. Takk for alle svar! Endret 11. desember 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå