Gå til innhold

Mobilt bredbånd - Bare bruk nå og da


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har bruk for å bruke internett på pc`en over mobilnettet (3G) ca. hver 3. måned da jeg er på sykehus en uke. Til nå har jeg brukt oppkobling via mobilen (SE C905) og bestille Mobilt Bredbånd som tilleg når jeg trenger det. Men nå begynner den å bli utslitt så jeg tenkte å kjøpe iPhone og den støtter jo ikke oppkobling til nettet fra en pc. Derfor lurer jeg på, finnes det noen løsning som passer for meg? Det blir litt dyrt å drive å betale for mobilt bredbånd hele året.

 

Sånn jeg har forstått det så støtter ikke Telenor tvilling-sim til dette bruket, stemmer det? Jeg må ha et selskap som bruker Telenor sitt 3G-nett siden Netcom ikke har dekning i området. ICE er også uaktuelt på dette stedet. Jeg ser en del på nett-tv så det blir en del dataoverføring.

 

Takker for alle svar!

Endret av rolvs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan enkelt dele internett fra iPhonen til datamskinen. Så det skal ikke være nødvendig med et ekstra abo. til mobilt bredbånd.

 

Går det på iPhone 4? Trodde ikke det var mulig jeg. Er det bare å bruke USB kabelen?

Installer itunes på pcen.

Aktiver tethering/deling av internet i instillignene på mobilen.

Koble mobilen til pc via usb eller bluetooth. Og gi den noen sekunder på å få kontakt så skal du ha internet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...