Kristinee Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hei, jeg lurte på om det er noen som har bestillt iphone 4 fra apple, i tilfelle hvor lang tid har det tatt? Når jeg er i kassa på apple nå så står det: Leveres — 23 Des, 2010 - 27 Des, 2010 av Standard levering tar det så lang tid? eller er det bare antatt? et annet spr: Åssen gjør man me forsikring, siden man ikke får det på apple+ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det kan faktisk ta så lang tid, ja! Men i mange tilfeller blandt folk her inne har det tatt noen dager kortere, du vil få beskjed om ny estimert leveringsdato etterhvert. Er gruelig å måtte vente, men det er jaggu meg verdt det Lenke til kommentar
Kristinee Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Det kan faktisk ta så lang tid, ja! Men i mange tilfeller blandt folk her inne har det tatt noen dager kortere, du vil få beskjed om ny estimert leveringsdato etterhvert. Er gruelig å måtte vente, men det er jaggu meg verdt det Ja, syns det var litt lang tid å vente men! hehe. Men blir det no forskjell hvis jeg bestiller i kveld eller i morgen tidlig tror du? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Det kan faktisk ta så lang tid, ja! Men i mange tilfeller blandt folk her inne har det tatt noen dager kortere, du vil få beskjed om ny estimert leveringsdato etterhvert. Er gruelig å måtte vente, men det er jaggu meg verdt det Ja, syns det var litt lang tid å vente men! hehe. Men blir det no forskjell hvis jeg bestiller i kveld eller i morgen tidlig tror du? Jo fortere jo bedre Sikkert mange som vil ha seg en iPhone til jul :!: Gega Lenke til kommentar
Kristinee Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Det kan faktisk ta så lang tid, ja! Men i mange tilfeller blandt folk her inne har det tatt noen dager kortere, du vil få beskjed om ny estimert leveringsdato etterhvert. Er gruelig å måtte vente, men det er jaggu meg verdt det Ja, syns det var litt lang tid å vente men! hehe. Men blir det no forskjell hvis jeg bestiller i kveld eller i morgen tidlig tror du? Jo fortere jo bedre Sikkert mange som vil ha seg en iPhone til jul :!: Gega Ja er det, så den ble bestilt i går:) syns det er litt rart hvis de har den inne på lager at de ikke sender den ut før om en uke? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 syns det er litt rart hvis de har den inne på lager at de ikke sender den ut før om en uke? Det er vel for å gardere seg. Jeg bestilte en macbook nylig som det stod at den sendes ut innen 3 dager. Den ble sendt dagen etter jeg la bestillingen, så meget mulig din blir sendt i løpet av noen få dager, men pga. økt forespørsel fram mot jul så kan jo de fleste ting ta noe lenger tid enn normalt. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dersom de har den på lager og bruker 1 uke på å sende den, så er det DÅRLIG SERVICE. Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade, isteden for å ta alle disse fanboy snarveiene hele tiden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det var verre før, da tok det 3 uker før utsendelse Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dersom de har den på lager og bruker 1 uke på å sende den, så er det DÅRLIG SERVICE. Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade, isteden for å ta alle disse fanboy snarveiene hele tiden. Jeg er ingen fanboy hvis det var blant annet min post du hintet til... første mac'en min og er ganske blank på området. De fleste produktene på Apple sin side sendes ut innen 24 timer står det nå, mens 3Gs har 3-5 dager og 4'ern 1 uke. Det vil kanskje si at de får kontinuerlig leveringer som kan sendes ut, men at det ligger en buffer der pga. det enkelte ganger er ventetid? Hvis du vet at det er på lager er det merkelig, ja, men at kanskje det mest etterspurte produktet til Apple har noen dagers leveringstid må man vel kunne regne for helt greit utenat man er eplefrelst? Lenke til kommentar
Kristinee Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Dersom de har den på lager og bruker 1 uke på å sende den, så er det DÅRLIG SERVICE. Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade, isteden for å ta alle disse fanboy snarveiene hele tiden. Jeg er ingen fanboy hvis det var blant annet min post du hintet til... første mac'en min og er ganske blank på området. De fleste produktene på Apple sin side sendes ut innen 24 timer står det nå, mens 3Gs har 3-5 dager og 4'ern 1 uke. Det vil kanskje si at de får kontinuerlig leveringer som kan sendes ut, men at det ligger en buffer der pga. det enkelte ganger er ventetid? Hvis du vet at det er på lager er det merkelig, ja, men at kanskje det mest etterspurte produktet til Apple har noen dagers leveringstid må man vel kunne regne for helt greit utenat man er eplefrelst? Veit ikke om de har den på lager,jeg skreiv hvis. Skjønner jo at det kan være ventetid hvis de ikke har den der, men selvom det er mange som bestiller ser jeg fortsatt ikke grunn til å vente i 1uke før man sender den ut? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Dersom de har den på lager og bruker 1 uke på å sende den, så er det DÅRLIG SERVICE. Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade, isteden for å ta alle disse fanboy snarveiene hele tiden. Jeg er ingen fanboy hvis det var blant annet min post du hintet til... første mac'en min og er ganske blank på området. De fleste produktene på Apple sin side sendes ut innen 24 timer står det nå, mens 3Gs har 3-5 dager og 4'ern 1 uke. Det vil kanskje si at de får kontinuerlig leveringer som kan sendes ut, men at det ligger en buffer der pga. det enkelte ganger er ventetid? Hvis du vet at det er på lager er det merkelig, ja, men at kanskje det mest etterspurte produktet til Apple har noen dagers leveringstid må man vel kunne regne for helt greit utenat man er eplefrelst? Veit ikke om de har den på lager,jeg skreiv hvis. Skjønner jo at det kan være ventetid hvis de ikke har den der, men selvom det er mange som bestiller ser jeg fortsatt ikke grunn til å vente i 1uke før man sender den ut? Mener å huske at det sto en uke da jeg også bestillte menn de sendte den ut før det var gått en uke,så jeg vil nok tro at det kommer til å skje i ditt tilfelle også. Jeg tror også på dette med at de garderer seg litt når det står en uke. Gega Lenke til kommentar
Kristinee Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Dersom de har den på lager og bruker 1 uke på å sende den, så er det DÅRLIG SERVICE. Hvorfor ikke bare kalle en spade for en spade, isteden for å ta alle disse fanboy snarveiene hele tiden. Jeg er ingen fanboy hvis det var blant annet min post du hintet til... første mac'en min og er ganske blank på området. De fleste produktene på Apple sin side sendes ut innen 24 timer står det nå, mens 3Gs har 3-5 dager og 4'ern 1 uke. Det vil kanskje si at de får kontinuerlig leveringer som kan sendes ut, men at det ligger en buffer der pga. det enkelte ganger er ventetid? Hvis du vet at det er på lager er det merkelig, ja, men at kanskje det mest etterspurte produktet til Apple har noen dagers leveringstid må man vel kunne regne for helt greit utenat man er eplefrelst? Veit ikke om de har den på lager,jeg skreiv hvis. Skjønner jo at det kan være ventetid hvis de ikke har den der, men selvom det er mange som bestiller ser jeg fortsatt ikke grunn til å vente i 1uke før man sender den ut? Mener å huske at det sto en uke da jeg også bestillte menn de sendte den ut før det var gått en uke,så jeg vil nok tro at det kommer til å skje i ditt tilfelle også. Jeg tror også på dette med at de garderer seg litt når det står en uke. Gega ok, er jo lov å håpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå