Gå til innhold

Skal slutte med PC-spill, noen som har tips?

Anbefalte innlegg

Jeg spiller for mye jeg får røde øyner og blir slapp på skolen og gjør ikke annet en og sitte på pc i 1 år og klarer ikke og rive meg løs fra pc

Så fra i morgen legger jeg bort pc og driver ut med venner i noen uker for og få tilbake det gamle livet :new_woot: jeg er ung men tiden går fort og vil gjerne at jeg var 12 år igjen :!: så jeg kan ikke kaste bort resten av livet på pc og gaming :no:

har dere noen forslag for at jeg skal klare og dra meg vekk fra pc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke dropp PCen fullstendig. Jeg anbefaler at du heller reduserer spillingen gradvis. Begynn med å spille i f.eks fire timer om dagen (avhengig av hvor mye du faktisk spiller.) Etter en uke eller to kan du gå ned til tre og en halv time, så tre timer og så videre helt til du er nede i et nivå du takler. Da vil du fortsatt få spille, men du vil også ha et mer aktivt liv med venner og alt det tullet der. Dropper du PCen fullstendig vil du nok ha vansker med å holde deg borte i lengden. :)

Lenke til kommentar

aldri si nei til venner fordi du vil spille imo

Dette er nokså lurt. Så lenge du har andre ting å gjøre, gjør andre ting. Om du kan gå med hunden, gjør det istedenfor. Om det er på tide å rydde rommet, rydd rommet istedenfor å spille. Om noen spør deg om å bli med på noe, bli med på noe.

Om du er sulten, ikke ta hurtigmat sånn at du får tid til å spille. Bruk tiden på å lage noe ordentlig, og spis det ved bordet, ikke forran PC eller TV.

Om du klarer dette, blir ikke dataspillingen et problem, men litt underholdning når man ikke har noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar

Ikke dropp PCen fullstendig. Jeg anbefaler at du heller reduserer spillingen gradvis. Begynn med å spille i f.eks fire timer om dagen (avhengig av hvor mye du faktisk spiller.) Etter en uke eller to kan du gå ned til tre og en halv time, så tre timer og så videre helt til du er nede i et nivå du takler. Da vil du fortsatt få spille, men du vil også ha et mer aktivt liv med venner og alt det tullet der. Dropper du PCen fullstendig vil du nok ha vansker med å holde deg borte i lengden. :)

Bare tull!! Start i dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...