fsx v1.1 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg spiller for mye jeg får røde øyner og blir slapp på skolen og gjør ikke annet en og sitte på pc i 1 år og klarer ikke og rive meg løs fra pc Så fra i morgen legger jeg bort pc og driver ut med venner i noen uker for og få tilbake det gamle livet jeg er ung men tiden går fort og vil gjerne at jeg var 12 år igjen :!: så jeg kan ikke kaste bort resten av livet på pc og gaming har dere noen forslag for at jeg skal klare og dra meg vekk fra pc? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 en hammer mot skjermen.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ja hver sammen med venner og gå ut av døren det finnes et hav av ting dere kan gjøre spesielt nå på vinterstid.. Finn frem ski og brett og surf heller i bakken og skogen.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ikke dropp PCen fullstendig. Jeg anbefaler at du heller reduserer spillingen gradvis. Begynn med å spille i f.eks fire timer om dagen (avhengig av hvor mye du faktisk spiller.) Etter en uke eller to kan du gå ned til tre og en halv time, så tre timer og så videre helt til du er nede i et nivå du takler. Da vil du fortsatt få spille, men du vil også ha et mer aktivt liv med venner og alt det tullet der. Dropper du PCen fullstendig vil du nok ha vansker med å holde deg borte i lengden. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 aldri si nei til venner fordi du vil spille imo Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 aldri si nei til venner fordi du vil spille imo Dette er nokså lurt. Så lenge du har andre ting å gjøre, gjør andre ting. Om du kan gå med hunden, gjør det istedenfor. Om det er på tide å rydde rommet, rydd rommet istedenfor å spille. Om noen spør deg om å bli med på noe, bli med på noe. Om du er sulten, ikke ta hurtigmat sånn at du får tid til å spille. Bruk tiden på å lage noe ordentlig, og spis det ved bordet, ikke forran PC eller TV. Om du klarer dette, blir ikke dataspillingen et problem, men litt underholdning når man ikke har noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
heinrich911 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ikke dropp PCen fullstendig. Jeg anbefaler at du heller reduserer spillingen gradvis. Begynn med å spille i f.eks fire timer om dagen (avhengig av hvor mye du faktisk spiller.) Etter en uke eller to kan du gå ned til tre og en halv time, så tre timer og så videre helt til du er nede i et nivå du takler. Da vil du fortsatt få spille, men du vil også ha et mer aktivt liv med venner og alt det tullet der. Dropper du PCen fullstendig vil du nok ha vansker med å holde deg borte i lengden. Bare tull!! Start i dag! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Du selger selvsagt alt du har av spillutstyr. Har du en heftig stasjonær spillmaskin så selg skjermkortet, og kjøp et billigere et som fortsatt kan brukes til lette oppgaver som å se 1080p video, men ikke mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå