fjarle Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Infinity Blade lover knallgrafikk, men hva med spillbarheten? Les mer Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 99 us cent er ca 6kr. vanskelig? Hadde vært fint med flere slike anbefalinger/tester/forslag av mobilspill. Er ganske vanskelig å finne gode spill i den jungelen. Spesielt på android market som ikke er så bra definert. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vel, på et norskt nettsted så kan man vel forvente at man opplyser den eksakte prisen som man finner i App Store? Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 syns det var merkelig med den begrensede bevegelses-friheten i infinity blade Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Dumt man må ha kredittkort for og kjøpe ting på Android market -.- Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Dumt man må ha kredittkort for og kjøpe ting på Android market -.- Du må ikke det. Du kan bruke debetkort også. Litt spesielt at 2 av spillene er gratis til Android mens samme spill koster penger til iOS. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Dumt man må ha kredittkort for og kjøpe ting på Android market -.- hvordan betaler man i appstore da? kuponger? klarer helt fint å betale med bankkortet m/visa i google checkout. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) tiboine: Gavekort/"kontantkort" for App Store er nok enklere tilgjengelig, enn eventuelle tilsvarende løsninger i Android Market. På stående fot kan jeg ikke si jeg kjenner til om slike løsninger finnes for Google Checkout, men så har vi heller ikke utforsket dette så veldig. Normal betaling skjer med kredittkort/debetkort begge steder. Det skal jo uansett sies at Android Market for kjøpe-apps har vært tilgjengelig kun en kort periode. Det tok rimelig lang tid fra App Store ble åpnet for Norge før gavekortene ble lett tilgjengelig, såvidt jeg husker. (edit) Fikset forresten prisene jeg så at noen av dere klaget på. Dere har helt rett i at man burde kunne forvente norske priser fra et norsk nettsted. Årsaken til litt omstendlig oppgitte priser er at Per Øyvind testet apps på Android og jeg testet dem på Iphone og Ipad. Dermed var det kun jeg som hadde direkte tilgang til korrekte priser, mens Per Øyvind måtte forholde seg til ca.-priser fra utviklernes hjemmesider. Skal ha ryddet opp i det meste nå, og vi satser på å holde det slik også fremover Endret 10. desember 2010 av fjarle Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 "Grafikkhoren" i meg fallt for fristelsen og kjøpte Infinity Blade her om dagen, selv om eg mistenkte at det kanskje ville bli en noe kortvarig affære...Grafikken var jo bare helt vill, som forventet. Gameplayet derimot tiltaler meg ikkje i så veldig stor grad. Tror neppe eg kommer til å ende opp med så mange bloodlines gjennomkjøringer for og si det sånn Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 99 us cent er ca 6kr. vanskelig? Man betaler jo ikke i US Cent? Jeg betaler nøyaktig 6 norske kroner når jeg handler i App Storen Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Vedr. artikkelbildet - uansett hvor mye Android-fans ønsker det så er ikke Infinity Blade tilgjengelig for annet enn iOS. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 josh909: Artikkelbildet er det samme som vi har brukt i alle våre spillanmeldelser, uavhengig av hva slags plattform vi har testet spill for. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dumt man må ha kredittkort for og kjøpe ting på Android market -.- hvordan betaler man i appstore da? kuponger? klarer helt fint å betale med bankkortet m/visa i google checkout. Litt seint svar, men har akkurat oppdager "varsler"funksjonen her på siden ^^ Det jeg mente var at man burde kunne brukt pengene man har på kontantkortet på mobilen, det er jo eneste muligheten vi under 18 år har som er enkel å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg