Lothepuz Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Heisann, fikk den nye pcn idag, (bestilt del for del) og så smart som jeg var bestilte jeg ikke kabler. Men det jeg lurte på er om de kablene som følger med strømforsyningen, om det er nok? Har et par ekstra sata kabler (skal ikke de kunn fra hdd/cdrom?) ledige. Lurer på hvilke kabler jeg trenger til hva rettåslett! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) ? Du bestilte ikke kabler til...? Alle kabler du trenger skal følge med strømforsyning og hovedkort. SATA kabler går mellom hovedkort og HDD/CD ROM ja. Endret 10. desember 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Lothepuz Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Ok, fikk en del kabler med strømforsyningen, men har ikke fått noen sata kabler. Kan d stemme? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Sjekket i hovedkortesken? bruker å ligge der. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 SATA kabler kommer som regel med hovedkortet... SATA strømkabler kommer med strømforsyning. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Har du kjøpt bvarer følger det ikke alltid med kabler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå