Magiii Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) .. Endret 8. november 2015 av Magiii Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 10. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2010 Omfg du kunne ikke funnet tre mer harry sveiser da? 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Magiii Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2010 Omfg du kunne ikke funnet tre mer harry sveiser da? Og hva er det som er så harry? "omfg" ? Synd at det ikke er aldersgrense på forumet. 12 Lenke til kommentar
Ganzo Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 fkm i steden for å bare syte over alle andre kunne du vel komme med konstruktiv kritikk og kanskje si hva du selv synes hadde passet. jeg sier ikke at du alltid er sånn, men du kunne gjerne vært litt mer konstruktiv noen ganger. 6 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Omfg du kunne ikke funnet tre mer harry sveiser da? Og hva er det som er så harry? "omfg" ? Synd at det ikke er aldersgrense på forumet. Helt enig i at det burde vært aldersgrense på forumet, for da hadde vi sluppet at 12-åringer hadde postet bilder av de ekstremt harry fotballspillerne de har en fjortiscrush på. Jeg skrev i førsteposten at det ikke er alle som bryr seg om hvordan hårfrisyren ser ut, og du er tydeligvis en av de, så hvorfor ikke holde deg unna tråden? Troll som deg har ikke forum godt av. Tydelig at du ikke har noe til overs for fotball også. Morsomt. :!: Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 10. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2010 Omfg du kunne ikke funnet tre mer harry sveiser da? Og hva er det som er så harry? "omfg" ? Synd at det ikke er aldersgrense på forumet. Helt enig i at det burde vært aldersgrense på forumet, for da hadde vi sluppet at 12-åringer hadde postet bilder av de ekstremt harry fotballspillerne de har en fjortiscrush på. Jeg skrev i førsteposten at det ikke er alle som bryr seg om hvordan hårfrisyren ser ut, og du er tydeligvis en av de, så hvorfor ikke holde deg unna tråden? Troll som deg har ikke forum godt av. Tydelig at du ikke har noe til overs for fotball også. Morsomt. :!: Jeg bryr meg absolutt om hvordan hårfrisyren ser ut, jeg liker bare ikke å se ut som en 12 år gammel gutt på håret, i motsetning til Morten Gamst Pedersen. At jeg ikke liker fotball vet jeg ikke hvor du har fra, men det stemmer ikke. Jeg trenger ikke like alle fotballspillere selv om jeg liker fotball, og det er ikke en hemmelighet at fotballspillere stort sett er jævlig harry alle som en. 10 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg bryr meg absolutt om hvordan hårfrisyren ser ut, jeg liker bare ikke å se ut som en 12 år gammel gutt på håret, i motsetning til Morten Gamst Pedersen. At jeg ikke liker fotball vet jeg ikke hvor du har fra, men det stemmer ikke. Jeg trenger ikke like alle fotballspillere selv om jeg liker fotball, og det er ikke en hemmelighet at fotballspillere stort sett er jævlig harry alle som en. Kunne du ikke skreve noe som dette i førsteposten din da? I tillegg til å si noe om hvilke frisyrer du liker? Hvis du absolutt bryr deg om hårfrisyren din, som du sier, bør du jo ha masse å bidra med i denne tråden. Jeg ser forresten ikke mange 12-åringer som ser ut som Morten Gamst Pedersen på håret. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Med mindre du bor i en hule har jeg vanskelig for å tro at du ikke har sett noen 12-åringer med den sveisen, ettersom det er den sveisen stort sett alle 12-åringer har. 6 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg ser forresten ikke mange 12-åringer som ser ut som Morten Gamst Pedersen på håret. Jeg er enig, de fleste 12-åringer har enda mer voks og gele i håret enn Gamst Pedersen har. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Da holder vi oss til SAKLIG diskusjon. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Han der hadde sett bra ut med en mopp på hodet, MEN, jeg liker sveisen veldig godt. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. desember 2010 Digger sveisen til superkidzen. Sprenger damer. 10 Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ben Barnes i "Easy Virtue". 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Kort hår som på bildet. Slik det skal være. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ikke lenge før Toremann må gjøre som broen. Vikene spiser seg innover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå