Gå til innhold

Hvordan installere adsl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er veldig enkelt, enklere enn du tror, hvis du har satt sånn at du for automatisk IP under installasjonen av Mandrake så er det nesten det eneste du trenger å gjøre faktisk, det er litt lenge siden jeg holdt på med Mandrake nå, men i Red Hat så må man aktivere nettverkortet, før man kunne gå på nett. husker ikke helt om du måtte gjøre det samme i mandrake også, men det er så enkelt å komme seg på nett med mandrake at selv oldemor kan gjøre det :D men iallefall så må du gjøre det slik at du for automatisk ip å det gjør du jo under installasjonen av Mandrake.

Lykke til. hvis ikke så kan du gjøre det etter at du har installert Mandrake også, å da går du på kontrolpanel tror jeg det var.

Lenke til kommentar

hmm, jeg antar at han ikke har noen ruter. Han vil derfor ikke motta IP på den måten du snakker om wil. Siterer fra FAQ tråden:

Om du ikke greier å få til adslen til Telenor, legg innhttp://www.roaringpenguin.com/pppoe/

Det er ikke så vanskelig å sette opp :).

Kan godt være det er enklere måter i Mandrake å gjøre det på (?). Ikke vet jeg, har ingen erfaring med Mandrake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...