allymos Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 hei! Til nå har jeg brukt en logitech MX518, og den har vært fin den men leter nå etter noe litt bedre. Jeg har hørt at razer har en del gode noen. Den må også ha noen knapper som kan brukes til macro. Pris kan være det samme :] Helst trådløst. Håper noen har noen gode forslag. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) ACE Edge 3200 er en nice mus jeg har hatt de siste par ukene. Hadde MX518 for endel år siden, siden Intelli 3.0, men jeg føler Edge 3200 passet mye bedre til hånden min etter en kort ukes tilvenning. Ingen fingre som tar nedi underlaget, justerbar sens (DPI kan forhåndsdefineres i programvaren og justeres i fire trinn med en fysisk knapp på musen), tilt-scroll, mulighet for macro med fem profiler der hver profil har sin egen farge, og disse kan også veksles med en egen knapp på musen. Følger også med justerbare vekter, og utbyttbart "sidegrep" tilpasset fingrene. Eneste ulempen jeg har funnet er at jeg ikke får til å binde en museknapp til en tast på tastaturet slik du kan på MX518 og Intelli 3.0, slik at. jeg bl.a. ikke kan bruke museknappen som ventriloknapp (eller andre programmer som ikke støtter disse knappene originalt). Endret 10. desember 2010 av srbz Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Ace Edge 3200... Beste som finnes. Lenke til kommentar
allymos Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Hva med Razer Mamba? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Til nå har jeg brukt en logitech MX518, og den har vært fin den men leter nå etter noe litt bedre. MX518 er jo helt forferdelig med tanke på størrelsen. Altfor stor og klumpete, de som kaller denne en gaming-mus har ikke peiling. Den borteste tommel-knappen er for langt vekk også. Hva med Razer Mamba? Satan for en pris da. Kan det være verdt det, liksom... Endret 17. desember 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Til nå har jeg brukt en logitech MX518, og den har vært fin den men leter nå etter noe litt bedre. MX518 er jo helt forferdelig med tanke på størrelsen. Altfor stor og klumpete, de som kaller denne en gaming-mus har ikke peiling. Den borteste tommel-knappen er for langt vekk også. Pfft, tull.. Du må ha utrolig små hender.. MX518 er fortsatt av de beste der ute, veldig bra grep, men foretrekker Edge 3200. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Klarer jo å bruke MX518, men da sitter den inni hele hånda, noe som gjør den vanskelig å navigere med bare tommel og lillefinger, og å dra den frem og tilbake uten å flytte en millimeter på håndbaken. Føles så ubevegelig. Det ser ikke ut som om denne svenskemusa Edge 3200 er så stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå