rvenes Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Hei. Skal sette opp ei enkel side. Venstre meny + meny rad på toppen (ikkje sikkert eg skal ha den på toppen) Har sett på Wordpress, men får liksom ikkje venstre menyen til slik som eg vil. Studerte litt her på forumet, og såg at http://www.bilinform.no/ ligner på slik eg vil ha det. Men da uten forum og slike ting. bilinform.no er bygget på Joombla Kanskje eg skal ha ein kalender på sida også. Skal eg forsette med wordpress eller skal eg skifte over til joombla? Endret 10. desember 2010 av rvenes Lenke til kommentar
xstnc Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hei. Skal sette opp ei enkel side. Venstre meny + meny rad på toppen (ikkje sikkert eg skal ha den på toppen) Har sett på Wordpress, men får liksom ikkje venstre menyen til slik som eg vil. Studerte litt her på forumet, og såg at http://www.bilinform.no/ ligner på slik eg vil ha det. Men da uten forum og slike ting. bilinform.no er bygget på Joombla Kanskje eg skal ha ein kalender på sida også. Skal eg forsette med wordpress eller skal eg skifte over til joombla? Dette kommer veldig ann på hvordan du setter opp WP. Om "temaet" du har valgt støtter dette såklart. Det samme gjelder for Joomla! Er vel mer smak og behag. Missliker veldig sterkt Joomla selv, og tyr heller til WP! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Gjikk for Joomla, og sida er oppe sånn ca. Bare eit par bilder som mangler. Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Anbefaler CouchCMS om det fortsatt skulle være interesse for et annet CMS. Er kanskje mer for informasjonsnettsider. www.couchcms.com Utrolig enkelt å sette opp, og er gratis for ikke-komersiellt bruk. Endret 11. januar 2011 av Zeriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå