bubba96 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hallo Eg er ein gutt på snart 15 år Eg skal kjøpe meg eit nytt akebrett. Men kva skal eg kjøpe?? Kva akebrett mener du går fortast? Kva akebrett fungerar bra i løs snø? Kva akebrett er det bra styring på? bra til å sladde kontrolert? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hadde satset på en classic Stiga snowracer.. De er kanskje ikke raskest, men de styrer bra og går fint i litt løs snø... smører man den vil den gå litt fortere også Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Hadde satset på en classic Stiga snowracer.. De er kanskje ikke raskest, men de styrer bra og går fint i litt løs snø... smører man den vil den gå litt fortere også Eg har hatt ein sann før Eg vil helst ha ein raskare korleis smøre man den? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tar på stearin under, og gnikker det vekk. Går som en faen etterpå Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tar på stearin under, og gnikker det vekk. Går som en faen etterpå Spesielt kirke stearin Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 nå er det også et nytt ett jeg så i intersportkatalogen (tror jeg) som har twintip-meier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå