Herr Brun Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Lurer fortsatt på hva som er galt med Galaxy S, da denne elendige testen din ikke sier noe om akkurat det? : - ) Forøvrig en meget dårlig test. Nå troller du. Definisjonen på trolling er vel å bedømme testvaliditet etter hvorvidt resultatene sammenfatter med dine forventninger. Tab er en tragisk, dyr dings forbeholdt androidfanboys. Det tror jeg er den rareste definnisjonen jeg har hørt på trolling... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Du klarer fortsatt ikke å begrunne hvorfor du mener Galaxy S er dårlig, og det hjelper ikke saken din at du spyr ut usakligheter som at man trenger en hjerneskade for å velge Galaxy S over Desire. Som sagt, troll. Jeg vet ikke hva jeg skal si, utenom at jeg har prøvd begge og ville valgt desire lenge før ihht. både pris, leverandør, stabilitet samt opplevd kvalitet. Om dette gjør meg til et "tjoll", så for all del. I tillegg, vær snill og forklar meg hvordan testen av tab var "elendig", hvorfor det ikke er en usaklig definisjon, og igjen hvorfor det ikke gjør at du selv oppfyller kravene til "et tloll" Det tror jeg er den rareste definnisjonen jeg har hørt på trolling... Greit, dårlig ordvalg, "eksemplifiserer" er det jeg tenkte på. Endret 26. desember 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg