EinarEriksen Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Her er de beste produktene vi har testet i år! Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Ingen X3 Touch & Type :o edit: Ser dere har hatt den inne til testing i over tre uker nå. Hvordan går det med testen av mobilen alle skriver er årets julegave? Endret 10. desember 2010 av genser Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Listen var ikke så dum den, inneholdt mange gode punkt. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Litt rart at dere spesielt anbefaler en telefon som dere har gitt terningkast 4(iphone4), men ellers flott artikkel. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Overraskende bra liste! Godt jobba amobil. GD880 hadde fortjent å bli nevnt på design, utrolig stilig telefon! Tror personlig ikke P500 er det beste valget mtp barne/ungdomstelefon. Grunnen? Det krever litt å faktisk bruke den, kanskje spesielt dette med apps (les: nedlasting med egen google-konto og mange samtidig=batteriets død). Nokia X3-02, Nokia 5230 eller den gamle traveren Corby feks... Lenke til kommentar
aleknitti2 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Skulle heller sett Galaxy S i stedet for Desire HD på denne listen! Stiller også et stort spørsmålstegn til hva iPhone 4 gjør på listen! Lenke til kommentar
aleknitti2 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Kanskje man skal lese hele artikelen neste gang man kommenterer Lenke til kommentar
desire_Z Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er ikke så rart at Iphone4 er på listen. Det er nå spill å design den står for her.. Og det er jo det som er dens sterke sider. Ikke misforstå, jeg er ikke apple fan.. LES NAVNET!! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det gir fortsatt lite mening med mindre man oppfordrer folk til å kjøpe en så dyr telefon kun pga design og spill. Men nok om det. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det er ikke så rart at Iphone4 er på listen. Det er nå spill å design den står for her.. Og det er jo det som er dens sterke sider. Ikke misforstå, jeg er ikke apple fan.. LES NAVNET!! En Apple-fan er en Apple-fan, selv om det bare er en skap-Apple-fan. Kameleonsmetodene dine virker nok ikke nei Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Det gir fortsatt lite mening med mindre man oppfordrer folk til å kjøpe en så dyr telefon kun pga design og spill. Jeg minner om at samsung galaxy S er på listen. Den er det ikke noe grunn til å kjøpe overhodet. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 skjønner ikke hvorfor htc desire ikke er her mtp at den ble årets mobiltelefon... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 skjønner ikke hvorfor htc desire ikke er her mtp at den ble årets mobiltelefon... Det er fordi den begynner å dra på årene. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Så galaxy tab for 5500kr på siba, 5000kr med medlemskort... er ganske billig, tanke på den har litt mer funksjoner enn ipad og kan se filmer i 1080p uten lag som ipad har hehe. Lenke til kommentar
different Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg minner om at samsung galaxy S er på listen. Den er det ikke noe grunn til å kjøpe overhodet. Forklar? Min SGS er raskere enn alt som finnes på markedet, har bedre skjerm enn det meste, og stiller i samme klasse som alle andre topp telefoner på alt annet. Noe jeg ikke har fått med meg? Du må huske på at barndomssykdommene er borte nå. Glemte forsåvidt å nevne xda-devs som forbedrer telefonen daglig. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg minner om at samsung galaxy S er på listen. Den er det ikke noe grunn til å kjøpe overhodet. Forklar? Min SGS er raskere enn alt som finnes på markedet, har bedre skjerm enn det meste, og stiller i samme klasse som alle andre topp telefoner på alt annet. Noe jeg ikke har fått med meg? Du må huske på at barndomssykdommene er borte nå. Glemte forsåvidt å nevne xda-devs som forbedrer telefonen daglig. Ja, denne må du virkelig forklare bedre. Jeg har og nylig kjøpt SGS (i USA riktignok), og mer fornøyd med en telefon har jeg aldri vært. Fantastisk skjerm, god ytelse, alt av funksjoner, lassevis med apps, god batterilevetid. Den gjør alt iPhone gjør, uten at du trenger å selge sjelen din til Steve Jobs i prosessen. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg tar med galaxy tab i samme slengen. Amobil er den eneste nøytrale publikasjonen som har vurdert den positivt mot ipad. http://www.computerworld.com/s/article/9200739/Samsung_s_Galaxy_Tab_makes_a_strong_case_for_buying_an_iPad?taxonomyId=15&pageNumber=1 Denne anmeldelsen sier egentlig det som trenger sies. Lenke til kommentar
different Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Jeg tar med galaxy tab i samme slengen. Amobil er den eneste nøytrale publikasjonen som har vurdert den positivt mot ipad. http://www.computerworld.com/s/article/9200739/Samsung_s_Galaxy_Tab_makes_a_strong_case_for_buying_an_iPad?taxonomyId=15&pageNumber=1 Denne anmeldelsen sier egentlig det som trenger sies. Lurer fortsatt på hva som er galt med Galaxy S, da denne elendige testen din ikke sier noe om akkurat det? : - ) Forøvrig en meget dårlig test. Nå troller du. Endret 26. desember 2010 av different Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Lurer fortsatt på hva som er galt med Galaxy S, da denne elendige testen din ikke sier noe om akkurat det? : - ) Forøvrig en meget dårlig test. Nå troller du. Definisjonen på trolling er vel å bedømme testvaliditet etter hvorvidt resultatene sammenfatter med dine forventninger. Tab er en tragisk, dyr dings forbeholdt androidfanboys. Hva galaxy S angår har jeg bare mine egne erfaringer å gå etter, men jeg vil si at det skal en hjerneskade til for å velge en slik foran en desire. Lenke til kommentar
different Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Definisjonen på trolling er vel å bedømme testvaliditet etter hvorvidt resultatene sammenfatter med dine forventninger. Tab er en tragisk, dyr dings forbeholdt androidfanboys. Hva galaxy S angår har jeg bare mine egne erfaringer å gå etter, men jeg vil si at det skal en hjerneskade til for å velge en slik foran en desire. Du klarer fortsatt ikke å begrunne hvorfor du mener Galaxy S er dårlig, og det hjelper ikke saken din at du spyr ut usakligheter som at man trenger en hjerneskade for å velge Galaxy S over Desire. Som sagt, troll. Edit: Desire er forøvrig utdatert og kan ikke gjøre noe som SGS ikke kan gjøre bedre. Endret 26. desember 2010 av different Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg