Alastor Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alle ønsker uansett fornøyde kunder, så mitt råd til trådstarter er å ta kontakt på nytt og være løsningsorientert - tror nettbutikken vil være mer interessert i å gi avslag osv om trådstarter velger å vente på at varen kommer på lager . elgen: Nei, jeg kan godt uttale meg om hva jeg synes er bra og dårlig service, det har jeg null problemer med - men i dette tilfellet så har man ikke konkludert ennå . Så synes ikke vi kan si om det er slikt eller ei ennå. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tar en litt annen vinkling på saken. Hvis du drev en butikk, ville du gitt en kunde 1000kr, slik at kunden kunne kjøpe den ett annet sted, fordi leverandøren din ikke overholdt datoen de skulle levere varen på? Elkjøp har ikke reklamert for prisgaranti på veldig mange år, hele prisgarantien er ett tilbud fra Elkjøp, ikke lovpålagt. Å si at det er dårlig service å ikke gi mellomlegg til kunde fordi at de ikke får varen inn til tiden leverandøren lover er helt riktig, hvis de skulle hatt en slik praksis, så ville prisene gått kraftig opp. ~ Mortis Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg ser det slik at hvis ikke leverandøren klarer å skaffe varen til lovet tidspunkt så vil jo både leverandøren og butikken på sikt tape kunder ( så fremst ikke prisen betyr alt). For at butikken skal kunne beholde kunden så har da ikke annet valg en å bytte leverandør. Da blir spørs det om de også klare å holden samme prisen som før. Nå er det sagt før at det ikke er så mange leverandører kan man lure på om butikken har så mange andre valg. Uansett så bør butikken gi kunden et "plaster på såret " og eventuelt ta tap opp med leverandøren. Det rette her er egentlig at leverandøren kompenserer kunden på en eller anen måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå