Suppekatten Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Heisann!Går første året på VGS, og har Spansk II som valgspråk.Føler endelig jeg har begynt å kunne bruke spansken, og håpet i den anledning å kunne ta det litt ut i praksis.Noen steder jeg kan komme i kontakt med spanske personer, gjerne i form av utvekslingsstudenter slik at de kan litt engelsk/Norsk i tilleg ? ^^Tenker at det skal foregå over msn/face etc etcTakker for svar.Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
WD- Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noe jeg snublet over for et par dager siden som kan være noe for deg: http://www.sharedtalk.com/ Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Takker Har ikke brukt den siden noe serlig, men har komt i kontakt med en meksikaner som vil lære seg norsk, i bytte mot spansk kunnskapene hans ^^Så da var saken biff! Veldig lærerikt å ha en person som retter på feil, og inspirerer til å lære! Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Betico Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Takker Har ikke brukt den siden noe serlig, men har komt i kontakt med en meksikaner som vil lære seg norsk, i bytte mot spansk kunnskapene hans ^^ Så da var saken biff! Veldig lærerikt å ha en person som retter på feil, og inspirerer til å lære! Heigren Jeg kan spansk. Du får bare sende noen ord eller setninger du lurer på hvis du skulle trenge hjelp Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Du kan jo også ta kontakt med en av utvekslingsorganisasjonene og jobbe som frivillig med de. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg tror ikke det er uvanlig at folk fra spanske miljøer samles til tider. Du kan jo se om du finner noen der du bor, så får du snakket masse spansk samtidig som de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå