Amaru Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Nesten alle anmelderne totalslakter Skyline, men trailern ser jo knalltøff ut (selvsagt gjør den det) og veldi Independence Day aktig ut. Noen som vet om den er verdt å se for de som liker sci-fi? Hvis ikke er jeg veldi glad for forslag til alternativer, er lenge sia jeg har sett en skikkelig god sci-fi film med dundrende effekter ;P krigsfilmer funker også. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Om du er ute etter en film med effekter og slikt, og ikke tenker så veldig mye på handlingen og troverdigheten til skuespillerene så kjør på. Hvis jeg måtte velge å bruke penger på kino eller alt annet så hadde jeg gått for alt annet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Så nettopp begge trailerne... Ser helt latterlig ut. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Syns slutten var emo. Likte den ikke. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Verdt å se om du liker Sci-Fi: Ja. Bra: Nei. Har den plot: Uhm ... nei. Om du likte Indepandence Day, War of the Worlds og Cloverfeild kommer du til å like Skyline. Men om du vil se en bra Sci-Fi(-ish) film nå i juletider, se heller Rare Exports. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 ok takk for tips, er ikke ofte jeg drar på kino så når jeg først drar synes jeg det bør være noe det er verdt å bruke penga på slutten var emo? haha forklar? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Spoileren fungerer ikke, gidder ikke å poste da. Men ja, emo. Sånn virkelig. Omg, ikke si at de planlegger en toer/eller at det jeg nettopp så var det jeg så. Endret 13. desember 2010 av DeadManWalking Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) hørtes så dårlig ut att jeg ble nysgjerrig må nesten se! Endret 14. desember 2010 av Amaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå